Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Post a picture of yourself *Be nice, don't want to get this closed* Watch

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    OMFG IS THAT GROOVY? faq no? :eek::eek::eek:Posted from TSR Mobile
    IT'S BEEN AAAAAAGES, feels like years, nah it's not me :cool: Rap battle thread is back and running, we need to give them some fiire!
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by groovey'sback)
    IT'S BEEN AAAAAAGES, feels like years, nah it's not me :cool: Rap battle thread is back and running, we need to give them some fiire!
    OMFG come on the

    "Sleep is for the weak" thread in chat forum that's were I hang innit :eek:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Very pretty. How's the gym going btw?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    abdul ahaha who does he think he's deceiving? :ahee:


    Posted from TSR Mobile
    Excuse me? What did you mean by this comment?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Kool_blaze)
    grow up, you 2 are the same person, you speak very similar as well. it's blatant now, everyone can tell.
    They are the same person (unless they live together) :lol:.. They have the same IP address.. it's kind of pathetic, I know.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Abdul-Karim)
    They are the same person (unless they live together) :lol:.. They have the same IP address.. it's kind of pathetic, I know.
    ahaha ip address lol.

    I live in Birmingham. . she in Yorkshire tf.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by keturah)
    Very pretty. How's the gym going btw?
    Thank you! It's going great thanks, making great progress check out my blog for more details (gosh I sound like some advertising company)

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    ahaha ip address lol.

    I live in Birmingham. . she in Yorkshire tf.

    Posted from TSR Mobile
    :hat2: sure.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by SincereSoul)
    Omds erm ok...argh this is embarrassing...
    This is the whatsapp picture I had up not too long ago, don't know if you remember
    Attachment 300199


    Posted from TSR Mobile
    O my geeerd. This is absolute perfection. I never knew such a woman could exist. :eek:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    My hair does not exist
    Attached Images
     
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Tyrion_Lannister)
    My hair does not exist
    You look exactly how I thought you did but you look different. I just... wut

    Nice bed covers by the way.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Abdul-Karim)
    :hat2: sure.
    Lmao Abdul are you lost? I don't live near her :lol:

    (Original post by QuantumSuicide)
    O my geeerd. This is absolute perfection. I never knew such a woman could exist. :eek:

    Posted from TSR Mobile
    Thanks
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Tyrion_Lannister)
    My hair does not exist
    Eyeliner looks lethal though
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by 8472)
    You look exactly how I thought you did but you look different. I just... wut

    Nice bed covers by the way.
    Haha in what way? It's not my best photo, I just like my eyeliner in it.

    (Original post by Ruthless Dutchman)
    Eyeliner looks lethal though
    Thanks
    Offline

    3
    ReputationRep:
    uglymug.jpg
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Silver Arrow)
    Here's ma ugly mug
    Are u Somali????
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Silver Arrow)
    Here's ma ugly mug
    I need those glasses!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by letsbehonest)
    Are u Somali????
    No, FFS everybody think i'm Somalian
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SincereSoul)
    I need those glasses!


    Posted from TSR Mobile
    £2 in Primark hahaha
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Silver Arrow)
    No, FFS everybody think i'm Somalian
    Loool why are you angry
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.