Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by physicsmaths)
    Lol. Have you seen the video of Borat in Cambridge?


    Posted from TSR Mobile
    Yes! That moment when the American student tells him his questions about the May Ball are inappropriate :facepalm:
    But seriously when you see him in Borat mode it's pretty difficult to imagine that he's a Cambridge graduate
    (Original post by Elcor)
    Oh **** that innkeeper guy was Sacha Baron Cohen?! Mind blown

    Posted from TSR Mobile
    Yeah I didn't realise it at first either! It took a solid five minutes of my friends convincing for me to accept the fact

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by aersh8)
    I never realised it's the same guy :P it was really strange to see Sacha Baron Cochen in a serious role in les mis (history at Christ's)

    Posted from TSR Mobile
    I'm not sure I'd classify his role in Les Mis as very serious :lol:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Lucilou101)
    I'm not sure I'd classify his role in Les Mis as very serious :lol:
    Relative to Borat and the Dictator it was

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by aersh8)
    Relative to Borat and the Dictator it was

    Posted from TSR Mobile
    I don't really think you can compare them - he's a side character in Les Mis that is purely humorous
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Lucilou101)
    I don't really think you can compare them - he's a side character in Les Mis that is purely humorous
    I agree but as Elcor said it was really strange to see him there

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by TVIO)
    A gap year is only safer if you've got poor grades at AS and can realistically improve that at A2 enough to meet Cambridge's standards.
    Yeah i agree.if you did bad at AS but then good at A2 I can see youre better off applying on a gapyear. Otherwise in nearly all other cases, youre obviously going to be better off applying in year 13
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Heh...Guess I'm really late to post this but International gap year student here, offer for Medicine at Churchill Hello everyone!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by UrbanPapaya)
    Heh...Guess I'm really late to post this but International gap year student here, offer for Medicine at Churchill Hello everyone!
    Hi! Congratulations on your offer, how are you spending your gap year?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by drowninginsound)
    Anyone else experiencing sudden doubts about actually meeting their offer?
    Yes x100. Like I know virtually no one does but it would be the worst thing ever if I did D:
    Just gonna aim for full marks in everything so even if I **** up it won't be too bad :lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by aersh8)
    Woo just watched Theory of Everything in the movies! Absolutely amazing film AND they showed St John's <3
    Absolutely loved it!! Think I slightly annoyed my friend who I saw it with though: "that's the bridge of sighs!" "that's King's!" "that's St John's!" "omg it's second court!" Lmao
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by laurensmiley97)
    Absolutely loved it!! Think I slightly annoyed my friend who I saw it with though: "that's the bridge of sighs!" "that's King's!" "that's St John's!" "omg it's second court!" Lmao
    Lol same, I was like this with my gf :o:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    firmed cambridge, bless
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by newblood)
    firmed cambridge, bless
    Good luck on meeting your offer. I dont think you can though....


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by physicsmaths)
    Good luck on meeting your offer. I dont think you can though....


    Posted from TSR Mobile
    gna be tough times, lucky you have it easy with STEP
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by newblood)
    gna be tough times, lucky you have it easy with STEP
    Lol might just make life easy and go to Kings with AAA. So chilled.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by aersh8)
    Hi! Congratulations on your offer, how are you spending your gap year?

    Posted from TSR Mobile
    Thank you! Been volunteering as a physiotherapy assistant so far, but I'm taking some time off for a holiday with the parents for the next three weeks :P not sure what I'll do afterwards... Nine months is a long time to kill.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by physicsmaths)
    Lol might just make life easy and go to Kings with AAA. So chilled.


    Posted from TSR Mobile

    haha, you heard back from imperial yet?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by newblood)
    haha, you heard back from imperial yet?
    Nothing. I want to do my decisions quickly. They're taking ages.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by physicsmaths)
    Nothing. I want to do my decisions quickly. They're taking ages.


    Posted from TSR Mobile
    You can withdraw your application to them if you've already got your insurance offer

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Elcor)
    You can withdraw your application to them if you've already got your insurance offer

    Posted from TSR Mobile
    Naa i think he wants imperial as his insurance
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.