Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Haha lol he's hamm

    I'm doing good thanks
    U?

    Lol we should chat more ! :yep:

    Posted from TSR Mobile
    Hamzi
    Spoiler:
    Show


    Good!
    Spoiler:
    Show
    lies u got a cold

    I'm fine thanks

    Ikr! we should
    Spoiler:
    Show

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Idk, idc [b] anymore [b] keep laughing like a brat
    why?
    Laughing=brat now? :hmmmm2:
    Spoiler:
    Show
    am a TSR brat then


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Hamzi
    Spoiler:
    Show


    Good!
    Spoiler:
    Show
    lies u got a cold

    I'm fine thanks

    Ikr! we should
    Spoiler:
    Show

    Posted from TSR Mobile
    Ham ...Yeh apparently I'm nashta!

    Can't let the cold bring me down now can I?

    Yepp does hamza trouble u alot?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by L in University)
    need 100th post
    Congrat :clap2:
    Spoiler:
    Show
    :clap2:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    why?
    Laughing=brat now? :hmmmm2:
    Spoiler:
    Show
    am a TSR brat then

    Posted from TSR Mobile
    NO
    Spoiler:
    Show
    jk
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Congrat :clap2:
    Spoiler:
    Show
    :clap2:

    Posted from TSR Mobile
    Who are you missing? "I miss you"
    Spoiler:
    Show
    :holmes:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Ham ...Yeh apparently I'm nashta!

    Can't let the cold bring me down now can I?

    Yepp does hamza trouble u alot?

    Posted from TSR Mobile
    I eat u everyday in the morning nashta but sometimes i forget u
    Spoiler:
    Show
    u are very delicious tho :yep:
    Spoiler:
    Show
    jk


    Haha yep good :top: its just a foutu cold cant do anything to u

    Hamzii! YES!
    Spoiler:
    Show
    Nah lol :mmm: am joking

    Wbu?






    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    NO
    Spoiler:
    Show
    jk
    No what lol?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by L in University)
    Who are you missing? "I miss you"
    Spoiler:
    Show
    :holmes:
    TSRians lol :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Matrix ! Heyy long time no speak !
    I'm fine n u?
    Posted from TSR Mobile
    Yeah, sorry about that!
    Glad to hear it! I'm OK thanks



    100 post stats:
    L in university - 3 :congrats:
    Cheese - 2
    Hamza - 2
    OGGUS - 2
    Tasnia'x - 1
    PrincessBO$$ - 1

    Consecutive 100 posts:
    Cheese - 2
    L in university - 2
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    No what lol?

    Posted from TSR Mobile
    Just no, init Foutu :mmm:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Just no, init Foutu :mmm:
    U have just foutu everything now

    Spoiler:
    Show
    dont ban me mods :puppyeyes:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Hey! Lol not u too with nashta

    Yep I get troubled a lot !!
    Lol jk


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    U have just foutu everything now
    Spoiler:
    Show
    dont ban me mods :puppyeyes:
    Posted from TSR Mobile
    Yes :mmm:
    Spoiler:
    Show
    Foutu :ahee:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Hey! Lol not u too with nashta

    Yep I get troubled a lot !!
    Lol jk


    Posted from TSR Mobile
    My nashta

    Haha he is very...
    Spoiler:
    Show
    oops hamzi is reading :mmm:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    TSRians lol :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    is one of them me?
    Spoiler:
    Show
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Yes :mmm:
    Spoiler:
    Show
    Foutu :ahee:
    Merde :facepalm:
    Spoiler:
    Show
    nope, i aint telling u what that means



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Yeah, sorry about that!
    Glad to hear it! I'm OK thanks



    100 post stats:
    L in university - 3 :congrats:
    Cheese - 2
    Hamza - 2
    OGGUS - 2
    Tasnia'x - 1
    PrincessBO$$ - 1

    Consecutive 100 posts:
    Cheese - 2
    L in university - 2
    omg! Im winning! I wasnt even trying
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by L in University)
    is one of them me?
    Spoiler:
    Show
    No coz u dont leave me, so i dont have to miss u
    Spoiler:
    Show
    :mmm:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by L in University)
    omg! Im winning! I wasnt even trying
    And me! I am the winner of the loosers:mmm:

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.