TSR Fantasy Football League 2008/9 Watch

This discussion is closed.
Zerforax
Badges: 21
Rep:
?
#1101
Report 10 years ago
#1101
(Original post by Colesy)
Would YOU drop Stephen Ireland on the form he's currently on? :p:
I think Petrov is injured so not even in the squad...
And i shouldve gotten Ireland
/n00b
0
Zerforax
Badges: 21
Rep:
?
#1102
Report 10 years ago
#1102
Ok hmm.. if Petrov doesnt play.. that means my sub comes on instead? Meaning I could get one point maybe.. :p:
0
GYinWL
Badges: 0
Rep:
?
#1103
Report 10 years ago
#1103
Stephen Ireland scores!!! :love:
0
jermaindefoe
Badges: 15
Rep:
?
#1104
Report 10 years ago
#1104
if my captain is torres, and he has gone of in jured aftrer 30 mins, and my first sub was berbatov, and my second sub was tal ben haim, does that mean my captain will be haim? so he will get double points?
0
Colesy
Badges: 0
Rep:
?
#1105
Report 10 years ago
#1105
(Original post by jermaindefoe)
if my captain is torres, and he has gone of in jured aftrer 30 mins, and my first sub was berbatov, and my second sub was tal ben haim, does that mean my captain will be haim? so he will get double points?
Not a chance

Your captain is your captain :P.

It'll be Torres and you'll get 2 points.
0
Tindo
Badges: 1
Rep:
?
#1106
Report 10 years ago
#1106
Nah you captain doesnt change, only you can change that. In this case Torres is your captain.

Bent and Defoe did well this weekend after so many people dropped them.
0
Zerforax
Badges: 21
Rep:
?
#1107
Report 10 years ago
#1107
Well ive lost my H2H and **** all points this week.. lucky if i break 20 Thats less than James + captaincy got by himself
0
mc_watson87
Badges: 18
Rep:
?
#1108
Report 10 years ago
#1108
I've had a very poor day today. =\ My captain for the 3rd week in a row getting 2 points. The day my captain scores will be damn sweet.
0
Danny the Geezer
Badges: 21
Rep:
?
#1109
Report 10 years ago
#1109
Ireland got 8 points, just waiting on a Torres goal and a Reina cleansheet.
0
The Sherminator
Badges: 1
Rep:
?
#1110
Report 10 years ago
#1110
(Original post by jaydoh)
Ireland got 8 points, just waiting on a Torres goal and a Reina cleansheet.
Subbed out injured in the first half

My team was a mess this week... lol. I lost my head to head who had Diarra as his captain and Friedel in goal with Cech as a sub Bloody Defoe in his team! Lol...
0
GYinWL
Badges: 0
Rep:
?
#1111
Report 10 years ago
#1111
A very nice 66 points this week. That takes into account the 8 points I lost from my extra transfers. There could possibly be more coming if Laursen/A. Young gets some bonus points.

Won my H2H. Won 3 out of 3 now.
0
filastini
Badges: 1
Rep:
?
#1112
Report 10 years ago
#1112
Mascherano easily man of the match, but I doubt anyone has him, heh. The other bonuses should go to Carragher and Reina.
0
Colesy
Badges: 0
Rep:
?
#1113
Report 10 years ago
#1113
60 points before bonuses.

Finally broke from my double 53 lol :P

I'm pleased
0
good mermington
Badges: 0
Rep:
?
#1114
Report 10 years ago
#1114
(Original post by farhan)
Mascherano easily man of the match, but I doubt anyone has him, heh. The other bonuses should go to Carragher and Reina.
Laursen got MotM
0
GYinWL
Badges: 0
Rep:
?
#1115
Report 10 years ago
#1115
Reina for a bonus?! He only made one proper save?!
0
Danny the Geezer
Badges: 21
Rep:
?
#1116
Report 10 years ago
#1116
52 provisional points, but bonuses and automatic subs to come.
0
Ronaldo VII
Badges: 1
Rep:
?
#1117
Report Thread starter 10 years ago
#1117
3 bonus for Lampard doubled as captain 2 bonus for Laursen too :cool: End on 46 which isn't too shabby considering United aren't playing. Beat my H2H by 14 points :cool:
0
lfc4life
Badges: 0
Rep:
?
#1118
Report 10 years ago
#1118
(Original post by Ronaldo VII)
3 bonus for Lampard doubled as captain 2 bonus for Laursen too :cool: End on 46 which isn't too shabby considering United aren't playing.
hahaha wtf. I have Lampard too. No way did he deserve 1 bonus nevermind 3.
0
filastini
Badges: 1
Rep:
?
#1119
Report 10 years ago
#1119
Would be another example of strange bonus giving if Mascherano doesn't get the 3 points, but we're used to seeing that happen. Like Fabregas getting points just for turning up lmao.
0
filastini
Badges: 1
Rep:
?
#1120
Report 10 years ago
#1120
Haha, Lampard and Reo-Coker both got 3 for doing nothing :laugh:

I should randomly pick players who might not perform so I get bonuses for them :awesome:
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Have you registered to vote?

Yes! (524)
37.59%
No - but I will (109)
7.82%
No - I don't want to (96)
6.89%
No - I can't vote (<18, not in UK, etc) (665)
47.7%

Watched Threads

View All