Join TSR now and chat with students like youSign up now
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :lol:

    :sigh:
    Hehe oh you said this in a thread

    Hehe nooooothing, absolutely nuh-thing, mhmm

    Hehe nothing to say!

    Goodnight the pair of you! :hugs:
    :getmecoat:
    Posted from TSR Mobile
    Haha she must find out! She is your sister goodnight :hugs:

    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    What about Hamza? i was only taking about sisters:facepalm:
    Hahaha ask Matrix yourself!:sigh:

    Posted from TSR Mobile
    oh
    hamza is ure bro then...
    I am

    (Original post by Matrix123)
    :lol:

    :sigh:
    Hehe oh you said this in a thread

    Hehe nooooothing, absolutely nuh-thing, mhmm

    Hehe nothing to say!

    Goodnight the pair of you! :hugs:
    :getmecoat:
    Posted from TSR Mobile
    tell meeeeeeeeeeeeeeeeee

    (Original post by Ayaz789)
    Haha she must find out! She is your sister goodnight :hugs:

    Posted from TSR Mobile
    yh she has to tell me :yep: :hugs:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    oh
    hamza is ure bro then...
    I am


    tell meeeeeeeeeeeeeeeeee


    yh she has to tell me :yep: :hugs:
    Yeah he is & if i tell you without her permission she will feel bad so i cant or else i would like even you'd get upset , well thats what she said! But i think you wont :/

    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Yeah he is & if i tell you without her permission she will feel bad so i cant or else i would like even you'd get upset , well thats what she said! But i think you wont :/

    Posted from TSR Mobile
    I probably won't, text it to me :hugs:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    I probably won't, text it to me :hugs:
    I would but Matrix would feel bad for me telling you now! Well i think the way she said it to me was like you knew it already!

    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    I would but Matrix would feel bad for me telling you now! Well i think the way she said it to me was like you knew it already!

    Posted from TSR Mobile
    :/ I might know, idk :dontknow:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Took a quick pic*
    Name:  image.jpg
Views: 61
Size:  228.6 KB*
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    :ahee: Loving the SC Filters :woo: :love:
    Spoiler:
    Show
    I know those are lenses but grey/blue eyes suit you so much like damn. :hubba:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    I know those are lenses but grey/blue eyes suit you so much like damn. :hubba:
    Isn't she pretty :sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by RobML)
    Isn't she pretty :sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Totally. She's my sister.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    Totally. She's my sister.
    Oh so that's where she gets her good looks :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by RobML)
    Oh so that's where she gets her good looks :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Hahaha thank you.
    I meant to say TSR sister. :mmm:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    Hahaha thank you.
    I meant to say TSR sister. :mmm:
    I asked you to find me a ladyfriend, btw

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by RobML)
    I asked you to find me a ladyfriend, btw

    Posted from TSR Mobile
    I'm sure you have a high standard. I couldn't find anyone on TSR as of yet. And, who are to your standards, are taken. Sadly.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    I'm sure you have a high standard. I couldn't find anyone on TSR as of yet. And, who are to your standards, are taken. Sadly.
    Who would the taken ones be? :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I posted one already on another thread, cba again
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by AngryRedhead)
    I posted one already on another thread, cba again
    Interesting

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by RobML)
    Who would the taken ones be? :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    They're taken. What's the point of naming them? :ninja:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by AngryRedhead)
    I posted one already on another thread, cba again
    Awwwww. I'd like to see you though.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    They're taken. What's the point of naming them? :ninja:
    I'm just curious as to who you think are up to my standards :holmes:

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Poll
If you won £30,000, which of these would you spend it on?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.