Turn on thread page Beta
    Offline

    2
    ReputationRep:
    and me! lol I'll be gone for whiles in the summer.. but for the bulk of it I'll be on here doing some IB work for the suckers in the IB forum... and errr using up my sub:p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    AJ> but i'm ignoring EB remember? :p:

    yay Lc! :hugs: thanks for staying then, lol
    Offline

    0
    ReputationRep:
    luton just got married :rofl:

    don't worry Lc, i do e-divorces too

    Name:  shakira luton wedding.JPG
Views: 29
Size:  17.5 KB
    • Section Leader
    Online

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    (Original post by pineappleipod)
    luton just got married :rofl:

    don't worry Lc, i do e-divorces too

    Name:  shakira luton wedding.JPG
Views: 29
Size:  17.5 KB
    :rofl: Rep coming your way for that! :toofunny:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    :rofl:

    thanks

    he specifically asked for shakira :p:
    Offline

    18
    (Original post by AngryJellyfish)
    I'll be away from the 2nd untill the 22nd :s:
    You'll be back before me to catch up on rep and posts then
    Offline

    18
    (Original post by AngryJellyfish)
    And afterwards, I'll be gone from the 2nd of June until somewhen in September :bawling:
    Yeah, me from June to Sept too

    :lolz: piney that is one awesome cool pic :cool:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by pineappleipod)
    luton just got married :rofl:

    don't worry Lc, i do e-divorces too

    Name:  shakira luton wedding.JPG
Views: 29
Size:  17.5 KB
    :hugs:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by pineappleipod)
    luton just got married :rofl:

    don't worry Lc, i do e-divorces too

    Name:  shakira luton wedding.JPG
Views: 29
Size:  17.5 KB
    well shakira can have captain scarlet:p: I want luton;yes;
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by pineappleipod)
    and here it is...everyone's about to leave who will i be left with here? :hmmm:
    :itsme:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    ill be here too
    Offline

    2
    ReputationRep:
    oooo! OOOO! no more senior members! I'd be amongst most senior with JR and AJ gone#excited#of course piney is bestest but she won't mind what I'm about to ask...

    so can I be the leader in the summer?:angel: I'll promise not to burn anyone:lc:
    • Section Leader
    Online

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    (Original post by ~Lc~)
    oooo! OOOO! no more senior members! I'd be amongst most senior with JR and AJ gone#excited#of course piney is bestest but she won't mind what I'm about to ask...

    so can I be the leader in the summer?:angel: I'll promise not to burn anyone:lc:
    ;no; Wottabout is more senior than anyone here, and although she isn't around much we still haven't heard whether she'll be online in the summer or not.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I have more posts here than wottabout.
    • Section Leader
    Online

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    (Original post by kestral)
    I have more posts here than wottabout.
    So do most people :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Oooo Mike is a sub.

    I'm working in the summer so i'l be here less.

    But im still quite senior :proud:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Yay i have my pink name back

    by the summer i will have been here for a while :ninja:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by *Mike*)
    Yay i have my pink name back

    by the summer i will have been here for a while :ninja:
    Got your eyes on bigger things have we Mike??
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Nopewell maybe


    what gave you that impression? :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by *Mike*)
    Nopewell maybe


    what gave you that impression? :p:
    Oh nothing....nothing at all.....
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.