Join now - draw Watch

CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1161
Report 3 years ago
#1161
(Original post by Boss_Rhythm)
Yep! I agree 100% LMAO
'Keep their legacy going' hahaha
Spoiler:
Show
But I agree 108.789789789789% so I win lel
Imma upd8 us on the score whilst we play l8r come on lads
Jus want to see that Ronaldo glare when they get beaten :laugh:
0
reply
Boss_Rhythm
Badges: 21
Rep:
?
#1162
Report 3 years ago
#1162
(Original post by CheeseIsVeg)
Spoiler:
Show
But I agree 108.789789789789% so I win lel
Imma upd8 us on the score whilst we play l8r come on lads
Jus want to see that Ronaldo glare when they get beaten :laugh:
I might watch it. But the problem is the amount of Homework I have left!!!! Dammit!
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1163
Report 3 years ago
#1163
(Original post by Boss_Rhythm)
I might watch it. But the problem is the amount of Homework I have left!!!! Dammit!
watchit! (at least the 2nd half where things get what I call "épicé") support your nation m8
Shame about the homework, see if I can help?!? Gimme PM if u want
Am trying to do my French A2 rn but its just not happening :rofl:
Spoiler:
Show
I keep telling myself there's tomorrow, so nothings going to get done and its due monday
0
reply
Boss_Rhythm
Badges: 21
Rep:
?
#1164
Report 3 years ago
#1164
(Original post by CheeseIsVeg)
watchit! (at least the 2nd half where things get what I call "épicé" support your nation m8
Shame about the homework, see if I can help?!? Gimme PM if u want
Am trying to do my French A2 rn but its just not happening :rofl:
Spoiler:
Show
I keep telling myself there's tomorrow, so nothings going to get done and its due monday
You can't help... It's research on Somalia... Not much to help with
I have to send it to our teacher by 11.59pm today!!! Do it now, don't be one of those people that says they will do it later and keep pushing it to the next day (like me)
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1165
Report 3 years ago
#1165
(Original post by Boss_Rhythm)
You can't help... It's research on Somalia... Not much to help with
I have to send it to our teacher by 11.59pm today!!! Do it now, don't be one of those people that says they will do it later and keep pushing it to the next day (like me)
:emo: damn that's erm somalian.... Good luck!!!
Spoiler:
Show
K I'll do it now.................
U betta do it now too tho............
See you on the Other Side............................ .. (pinturillan1)
0
reply
Boss_Rhythm
Badges: 21
Rep:
?
#1166
Report 3 years ago
#1166
(Original post by CheeseIsVeg)
:emo: damn that's erm somalian.... Good luck!!!
Spoiler:
Show
K I'll do it now.................
U betta do it now too tho............
See you on the Other Side............................ .. (pinturillan1)
Haha... Kl same
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1167
Report 3 years ago
#1167
It's time :ahee:
Room no: 21
Code: yay
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1168
Report 3 years ago
#1168
Still playing
come join Boss_Rhythm fatima1998 TaintedLight TheOtherSide.
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1169
Report 3 years ago
#1169
(Original post by CheeseIsVeg)
Still playing
come join Boss_Rhythm fatima1998 TaintedLight TheOtherSide.
Last call
Come join me and SeanFM
TheOtherSide. fatima1998 Boss_Rhythm
0
reply
Edminzodo
Badges: 21
Rep:
?
#1170
Report 3 years ago
#1170
I have joined!
1
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1171
Report 3 years ago
#1171
(Original post by CheeseIsVeg)
Last call
Come join me and SeanFM
TheOtherSide. fatima1998 Boss_Rhythm
Still going, with seven come join
0
reply
fatima1998
Badges: 15
Rep:
?
#1172
Report 3 years ago
#1172
(Original post by CheeseIsVeg)
Still going, with seven come join
still
1
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1173
Report 3 years ago
#1173
(Original post by fatima1998)
still
YEA
Come join now!!!
0
reply
markovchain17
Badges: 19
Rep:
?
#1174
Report 3 years ago
#1174
good to see no one has beaten my score still
1
reply
Edminzodo
Badges: 21
Rep:
?
#1175
Report 3 years ago
#1175
(Original post by eternaforest)
good to see no one has beaten my score still
*cries*
1
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1176
Report 3 years ago
#1176
(Original post by eternaforest)
good to see no one has beaten my score still
I was close...
Spoiler:
Show
One day m8 one day, I will beat u
In other news: smh and proot pretty much matched ure amazingness so uknow
0
reply
fatima1998
Badges: 15
Rep:
?
#1177
Report 3 years ago
#1177
i still didnt know half of the people there :bawling:
0
reply
Kevin De Bruyne
Badges: 21
Rep:
?
#1178
Report 3 years ago
#1178
(Original post by fatima1998)
i still didnt know half of the people there :bawling:
:iiam:
0
reply
fatima1998
Badges: 15
Rep:
?
#1179
Report 3 years ago
#1179
(Original post by SeanFM)
:iiam:
everything is mystery to you :rofl: but your drawings are huge mystery no one can get :toofunny:
1
reply
Kevin De Bruyne
Badges: 21
Rep:
?
#1180
Report 3 years ago
#1180
(Original post by fatima1998)
everything is mystery to you :rofl: but your drawings are huge mystery no one can get :toofunny:
:rofl: I'm not gonna try to deny that :innocent: come on, how do you draw a canary though? :hmmm:
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Which party will you be voting for in the General Election?

Conservatives (8)
20%
Labour (18)
45%
Liberal Democrats (6)
15%
Green Party (1)
2.5%
Brexit Party (1)
2.5%
Independent Group for Change (Change UK) (0)
0%
SNP (2)
5%
Plaid Cymru (1)
2.5%
Democratic Unionist Party (DUP) (0)
0%
Sinn Fein (0)
0%
SDLP (0)
0%
Ulster Unionist (0)
0%
UKIP (0)
0%
Other (1)
2.5%
None (2)
5%

Watched Threads

View All