Turn on thread page Beta
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Which panel are you guys on for the interview? I am on panel 5


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by DackSploit)
    Apparently the Sheff interview is really chilled out. I can't wait until my interview!!


    Posted from TSR Mobile
    How do you know that? I'm quite anxious haha!
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by DackSploit)
    Apparently the Sheff interview is really chilled out. I can't wait until my interview!!
    Posted from TSR Mobile
    I really hope so! My previous panel interview didn't go very well, aha.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I heard some people got into Dentistry last year at Sheffield and Liverpool with AAB? Is this true
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Sheff stats are something like 190-200 interviewees...for 120-130 offers!?!? Quite a high probability in getting an offer tbf BUT al depends on how we alll fair in the interview eyyy
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Akash16)
    Sheff stats are something like 190-200 interviewees...for 120-130 offers!?!? Quite a high probability in getting an offer tbf BUT al depends on how we alll fair in the interview eyyy
    You heard the numbers from the open day?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Wintabix)
    You heard the numbers from the open day?
    Naa although check the website, it does say up to 200 applicants will be interviewed! And also others who attended the open day have said that figure too...so Im assuming its relatively reliable :P
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Are people gonna go on the tour before they have the interview?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by DackSploit)
    Are people gonna go on the tour before they have the interview?


    Posted from TSR Mobile
    Yeah I'm planning on going. Want to see it again and weigh everything up. You?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Greg Robertson)
    Yeah I'm planning on going. Want to see it again and weigh everything up. You?


    Posted from TSR Mobile
    Yeah but my interview is at 4 lol. I didn't go to the open day so I wanna see everything


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by DackSploit)
    I heard some people got into Dentistry last year at Sheffield and Liverpool with AAB? Is this true
    Yep for sheffield not sure about liverpool though!!!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by alevels1)
    Yep for sheffield not sure about liverpool though!!!
    ooo where did you hear this from?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Posted from TSR Mobile
    I know who someone who got offered AAB from Sheffield last year
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by alevels1)
    Posted from TSR Mobile
    I know who someone who got offered AAB from Sheffield last year
    Ahh right that sounds really good, I've heard that they accepted people through clearing last year. May I ask what could the reason your friend got offered AAB? Could it be because of her interview?etc
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Wintabix)
    Ahh right that sounds really good, I've heard that they accepted people through clearing last year. May I ask what could the reason your friend got offered AAB? Could it be because of her interview?etc
    I didn't really no her that well, but I think it was the interview!!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by alevels1)
    I didn't really no her that well, but I think it was the interview!!

    Posted from TSR Mobile
    Oh right, wow that sounds amazing though!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I replied to my email saying "I will be attending my interview on the above date and time" but I didn't receive a confirmation email. Anyone else the same?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Chinchillerz)
    I replied to my email saying "I will be attending my interview on the above date and time" but I didn't receive a confirmation email. Anyone else the same?
    Same here mate, I replied with the exact same message, nothing less nothing more but I didn't get a reply. I'm assuming it's the same for everyone.*
    Does anyone know if they could ask any ethical questions on the interview?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    My cousins friend got into Sheffield last year and she said the interview is calm! You should expect an ethical question tho..


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I have my interview next Friday and I'm on Panel 2... getting nervous but I guess we just have to be ourselves and flaunt what experience and knowledge we have :P Good luck to everyone!
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
Updated: August 22, 2014

University open days

  • Southampton Solent University
    All faculties Undergraduate
    Sun, 18 Nov '18
  • University of Bradford
    All faculties Undergraduate
    Wed, 21 Nov '18
  • Buckinghamshire New University
    All Faculties Postgraduate
    Wed, 21 Nov '18
Poll
Black Friday: Yay or Nay?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.