Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

So, how attractive would you say Kim Kardashian is? Watch

    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by AnharM)
    It's all good, you aren't really my type, personality wise. My sisters are religious like you
    So you like non-religious types?
    Hm suit yourself akhiiiii


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Secretnerd123)
    So you like non-religious types?
    Hm suit yourself akhiiiii


    Posted from TSR Mobile
    Looool I mean, I want a girl who is a Muslim, but not so into it, as in, she wears a proper burqa and everything, and she prays 5 times a day blah blah. I mean, I just want her to be relaxed with life, just take it how it comes. I can't stand that whole ''why dont you go pray'' and ''in the hadith, it says...'' stuff, your my girl, make me feel good. That's your job, I dont want to get a lecture on my religious beliefs. So yeah
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by AnharM)
    Looool I mean, I want a girl who is a Muslim, but not so into it, as in, she wears a proper burqa and everything, and she prays 5 times a day blah blah. I mean, I just want her to be relaxed with life, just take it how it comes. I can't stand that whole ''why dont you go pray'' and ''in the hadith, it says...'' stuff, your my girl, make me feel good. That's your job, I dont want to get a lecture on my religious beliefs. So yeah
    Well being a muslim entails one to pray 5 times a day. You're hardly a muslim without doing so. You can be both a good muslim and chilled out.
    Like me for example. Im not gonna lie and say i'm the most religious person but I try to be a good muslim and people say i'm very laid back and outgoing so you can have both


    Btw bengali girls are stunning. I follow a girl on insta and shes an 8/10. She prettty popular. Wanna see her?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Secretnerd123)
    Well being a muslim entails one to pray 5 times a day. You're hardly a muslim without doing so. You can be both a good muslim and chilled out.
    Like me for example. Im not gonna lie and say i'm the most religious person but I try to be a good muslim and people say i'm very laid back and outgoing so you can have both


    Btw bengali girls are stunning. I follow a girl on insta and shes an 8/10. She prettty popular. Wanna see her?

    Posted from TSR Mobile



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Secretnerd123)
    Well being a muslim entails one to pray 5 times a day. You're hardly a muslim without doing so. You can be both a good muslim and chilled out.
    Like me for example. Im not gonna lie and say i'm the most religious person but I try to be a good muslim and people say i'm very laid back and outgoing so you can have both


    Btw bengali girls are stunning. I follow a girl on insta and shes an 8/10. She prettty popular. Wanna see her?

    Posted from TSR Mobile
    Show me? Let me guess, is her name Tanjia Sayed?
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by AnharM)
    Show me? Let me guess, is her name Tanjia Sayed?
    No

    Name:  ImageUploadedByStudent Room1406085213.189133.jpg
Views: 1090
Size:  85.9 KB


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Secretnerd123)
    funny how the girls are rating her way higher than the guys haha!
    she's not bad looking...but to be honest it's almost impossible to judge her looks because she's always very heavily covered in thick layers of over the top make up, and we don't know if the photos are real or photoshopped...I can't really be sure what she even actually looks like.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Marky Mark)
    Kim K is the hardest working woman in America and she's a mum. Show some respect.
    Not sure if srs.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    her face other than the big probably surgically or botox enhanced lips is not all that.

    That ass on the other hand...
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by AnharM)
    Ah yes, she is pretty damn beautiful. Yeah, there are some stunning South Asians around. Check out @tanjia.sayed though, she's ridiculously attractive. I think she's the hottest Bengali girl I've seen LOL
    Mmm ive just seen her and she ok i guess 6/7 maybe. She hasn't got striking features and looks a little chinese. The girl i posted on the other hand is mashaAllah and a half


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Secretnerd123)
    Mmm ive just seen her and she ok i guess 6/7 maybe. She hasn't got striking features and looks a little chinese. The girl i posted on the other hand is mashaAllah and a half


    Posted from TSR Mobile
    Omg she's a 9/10 easily! The girl you showed also didn't have any ''striking features'' :rolleyes:
    I mean, what do you expect women to have? Strong jawline or something? Cheekbones showing? Nah loool, she's hot af

    But anyways, we'll agree to disagree bae
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by AnharM)
    Omg she's a 9/10 easily! The girl you showed also didn't have any ''striking features'' :rolleyes:
    I mean, what do you expect women to have? Strong jawline or something? Cheekbones showing? Nah loool, she's hot af

    But anyways, we'll agree to disagree bae
    Alright we'll agree to disagree

    How old is tanjia and what does she do?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Secretnerd123)
    Alright we'll agree to disagree

    How old is tanjia and what does she do?


    Posted from TSR Mobile
    She's our age, and she's a Law student at City University. What do you do btw? College or uni? And what endz you from?
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by AnharM)
    She's our age, and she's a Law student at City University. What do you do btw? College or uni? And what endz you from?
    very nice. I initially wanted to study law too but studying A2 law put me off big time.

    I'm actually on a gap year now. Im off to uni in september to study Psychology (with arabic part time) inshaAllah

    Spoiler:
    Show
    I told the dudes on post a pic thread im from kensington but im actually from north west london shhh you?



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Secretnerd123)
    very nice. I initially wanted to study law too but studying A2 law put me off big time.

    I'm actually on a gap year now. Im off to uni in september to study Psychology (with arabic part time) inshaAllah

    Spoiler:
    Show
    I told the dudes on post a pic thread im from kensington but im actually from north west london shhh you?



    Posted from TSR Mobile
    Aah is that right? Which uni?

    Ah cool, I'm from East London
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by AnharM)
    Aah is that right? Which uni?

    Ah cool, I'm from East London
    Cambridge wbu? Lolol


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Secretnerd123)
    Cambridge wbu? Lolol


    Posted from TSR Mobile
    Holy crap loooooooool, I should wifey you right now

    Econ and Maths at Uni of Bristol :ashamed:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by AnharM)
    Holy crap loooooooool, I should wifey you right now

    Econ and Maths at Uni of Bristol :ashamed:
    Looool calm down. I was about to go cambridge but i got one grade below what they need for psychology.

    Im going to another russell group one though inshaAllah


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Secretnerd123)
    Looool calm down. I was about to go cambridge but i got one grade below what they need for psychology.

    Im going to another russell group one though inshaAllah


    Posted from TSR Mobile
    Ahhh so sad. So you had the offer but you missed it? Which uni then?
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by AnharM)
    Ahhh so sad. So you had the offer but you missed it? Which uni then?
    Yeah they need a*aa and i got a*ab so i didnt bother applying.

    Sorry cant disclose that info


    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.