Turn on thread page Beta

Upcoming Films Trailer thread watch

Announcements
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by asif007)
    Have to disagree about this. I accept that the film won't be faithful to the video games, but the previous big-screen version of Hitman from 2007 wasn't either. TBH I don't think a story about an assassin quietly going around killing targets really lends itself well to a blockbuster Hollywood film unless there is drama and huge action. The difference between this film and the 2007 version (IMO) is that this one should get the action and story/pacing right whereas the previous one was just slow and not very engaging.
    To be fair the 2007 film was also terrible imo. And this one is being written and produced by the writer of the original, so I'm even more skeptical.

    I don't think it looks bad because it's unfaithful the games, I think it looks bad and is also unfaithful to the games. I can see why they'd want to go big and flashy, but constraining themselves to a franchise which isn't suited to this style of film just seems like a recipe for disaster when what they've shown in trailers already lools rubbish in my opinion.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Might sound silly but I actually think this looks really good!

    Offline

    16
    ReputationRep:
    So does this!

    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Gofre)
    To be fair the 2007 film was also terrible imo. And this one is being written and produced by the writer of the original, so I'm even more skeptical.

    I don't think it looks bad because it's unfaithful the games, I think it looks bad and is also unfaithful to the games. I can see why they'd want to go big and flashy, but constraining themselves to a franchise which isn't suited to this style of film just seems like a recipe for disaster when what they've shown in trailers already lools rubbish in my opinion.
    I just don't really think Hitman is suited for the big screen. To be 100% faithful, it would probably be too disjointed and slow-paced for the people who go see it (even fans, as they don't have the immersive aspect of controlling him). I think the best way to go about it would be a mixture of Mission Impossible and Bourne - show the raw, physical fighting aspects of the Bourne movies, but with less shaky cam and gritty realism, and more high-end flashiness that is associated with Mission Impossible.Oh, and Shooter (Mark Wahlberg), which shows the methodical nature of assassinations, and is one of my favourite action movies.

    You know what's going to be amazing? Assassin's Creed. The trailers for Macbeth so far have blown me away, with some of the best style and cinematography I have seen for years. With a loyal and well-designed script, I have faith Assassin's Creed can be the video game adaptation we have been waiting for.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by asif007)
    Might sound silly but I actually think this looks really good!

    Jason Statham embodies The Transporter role..I dont think anyone can replace him.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    HOLY MOTHER****ING ****!!! I THINK I AM GONNA HAVE A HEART ATTACK!! OMG MY HANDS ARE SHAKING!!!

    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by muf_mur)
    HOLY MOTHER****ING ****!!! I THINK I AM GONNA HAVE A HEART ATTACK!! OMG MY HANDS ARE SHAKING!!!

    My jaw is still on the ground, lol. This looks incredible! Roll on March 2016.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by asif007)
    My jaw is still on the ground, lol. This looks incredible! Roll on March 2016.
    The wait is soo long!!
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by muf_mur)
    HOLY MOTHER****ING ****!!! I THINK I AM GONNA HAVE A HEART ATTACK!! OMG MY HANDS ARE SHAKING!!!

    Just came here to post this. If BvS can live up to the hype it's building then DC will easily take over from Marvel as the comic franchise I'm most excited about (GotG 2 notwithstanding). This looks really fantastic.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Gofre)
    Just came here to post this. If BvS can live up to the hype it's building then DC will easily take over from Marvel as the comic franchise I'm most excited about (GotG 2 notwithstanding). This looks really fantastic.
    Yeah it will..DC movies have got depth.I heard the Suicide Squad trailer was even more awesome.
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by muf_mur)
    Yeah it will..DC movies have got depth.I heard the Suicide Squad trailer was even more awesome.
    Can't wait for that, although I think SS is treading a lot more of a knife edge (half the Squad in the promo shot look great, the other half looked crappy and Leto covered in tattoos was... interesting). I really hope it's awesome and can get me excited, the darker tone of this extended DC film family is looking great and an awesome parallel to the "lighter" tone of Marvel.As a non-comic reader I don't like the whole "Marvel vs DC" thing, I want to be able to enjoy both series equally and the difference in atmosphere looks set to make the whole thing really cool. Marvel for classic comic-style fun, DC for darker and atmospheric stuff. That would be freaking sweet.
    Online

    21
    ReputationRep:
    Also, I don't give a toss what people are saying about Affleck, I'd bet money that he's going to ****ing kill it. Eisenberg has won me over too.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by muf_mur)
    HOLY MOTHER****ING ****!!! I THINK I AM GONNA HAVE A HEART ATTACK!! OMG MY HANDS ARE SHAKING!!!

    I don't mind Affleck at all since it looks like he'll be awesome in this film.

    They could've done better than Eisenberg! That's the main problem IMO.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I wanna be able to enjoy Marvel and DC both too.
    I never doubted Affleck. I knew he'd make and amazing batman, Eisenberg is awesome too its the wig that sucks.
    Offline

    19
    ReputationRep:


    2016 is going to be a PHENOMENAL year for comic book movies! Not the best trailer imo but it is good enough to sell me on Suicide Squad now!
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by alexschmalex)


    2016 is going to be a PHENOMENAL year for comic book movies! Not the best trailer imo but it is good enough to sell me on Suicide Squad now!
    Definitely a lot more excited for it now after seeing the tone they're going for, rather than just a bunch of people standing in a line in costumes. I'm not completely sold on it yet but it's winning me over more and more, especially now that we've seen a bit more of Leto and what we've seen looks very cool imo.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Gofre)
    Definitely a lot more excited for it now after seeing the tone they're going for, rather than just a bunch of people standing in a line in costumes. I'm not completely sold on it yet but it's winning me over more and more, especially now that we've seen a bit more of Leto and what we've seen looks very cool imo.
    I think he sounds quite a lot like Heath's Joker but other than that he looks great imo. This little snippet of him and the leaked set footage I think he definitely has the movement down.

    BvS, Suicide Squad, Deadpool, Apocalypse, aibufausd so much good stuff coming out
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by alexschmalex)
    I think he sounds quite a lot like Heath's Joker but other than that he looks great imo. This little snippet of him and the leaked set footage I think he definitely has the movement down.

    BvS, Suicide Squad, Deadpool, Apocalypse, aibufausd so much good stuff coming out
    I don't even think sounding like Ledger's Joker is necessarily a bad thing, it doesn't need to be said how excellent that performance was and I don't mind Leto taking inspiration from that at all as long as he manages to avoid coming across as a rubbish impersonation. I have faith, and the tone they've set for The Joker has so far quashed my initial concerns of potentially being overly "edgy".
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by alexschmalex)
    I think he sounds quite a lot like Heath's Joker but other than that he looks great imo. This little snippet of him and the leaked set footage I think he definitely has the movement down.

    BvS, Suicide Squad, Deadpool, Apocalypse, aibufausd so much good stuff coming out
    This Joker makes Heath Ledger's joker look sane..Leto's is completely psycho!
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by alexschmalex)


    2016 is going to be a PHENOMENAL year for comic book movies! Not the best trailer imo but it is good enough to sell me on Suicide Squad now!
    it was meant to be a treat for comic-con fans not for worldwide audience but the leaked version got 7 million views so they decided to release it.
    Name:  david ayer.JPG
Views: 48
Size:  30.8 KB
 
 
 
Poll
Cats or dogs?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.