Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

My dad just asked if I wanted to get engaged to a girl in a picture Watch

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by asif007)
    No ****, Sherlock.
    bruh just wait for the right girl to come along who is not a ***** what ever that was meant to be
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by BristolFresher15)
    Who hurt you bro?
    innit lemme sort her out fam
    • Thread Starter
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by MevMev)
    innit lemme sort her out fam
    :rofl2::clap2:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by asif007)
    WRONG! I'm permanently single and I hope it stays that way.
    I feel the same way.

    (Original post by UnknownRoyalist)
    I don't have one really. Haven't given it much thought- whatever floats people's boats I guess. Though I do remember reading somewhere that statistically they last longer than 'love marriages' in the west lol.

    Wbu?
    So you'd be open to having an arranged marriage?

    Arranged marriages don't make sense to me, how can someone be ready to live their life with someone they don't know that well. :dontknow:
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by MevMev)
    lol U mad hahah
    look yeah fam
    if my parents showed me 10/10 boy i would be like when would i ever be able to chat him up in real life without messing it up so like yeah i would deffo take it lol
    But you won't even know each other that well at the start of your engagement/marriage :lol: Also, you'll both have to deal with the expectations of your respective families.

    I think it's better do things on your own terms without letting other people intervene :yep:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Indeterminate)
    But you won't even know each other that well at the start of your engagement/marriage :lol: Also, you'll both have to deal with the expectations of your respective families.

    I think it's better do things on your own terms without letting other people intervene :yep:
    no but u get to know him before the marriage
    parents are only acting as a match maker and kind of speeding up the process
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by MevMev)
    no but u get to know him before the marriage
    parents are only acting as a match maker and kind of speeding up the process
    ^That's one of the main issues with it IMO.

    Go for it if you like the idea. Don't say I didn't warn ya
    Offline

    18
    (Original post by undercxver)
    I feel the same way.



    So you'd be open to having an arranged marriage?

    Arranged marriages don't make sense to me, how can someone be ready to live their life with someone they don't know that well. :dontknow:
    No I'm not open to have one lol. I meant I don't have anything against anyone that would be open to have one - some people (like that asif) haven't got a choice after they've been rejected so many times #shotsfired.

    I agree. Getting to know the real personality of a person takes time. For me, my way of thinking in general is different to most people's so there's no way I could take any steps without knowing the person properly

    asif007 I'm joking btw lol. Just messing with you
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by UnknownRoyalist)
    No I'm not open to have one lol. I meant I don't have anything against anyone that would be open to have one - some people (like that asif) haven't got a choice after they've been rejected so many times #shotsfired.

    I agree. Getting to know the real personality of a person takes time. For me, my way of thinking in general is different to most people's so there's no way I could take any steps without knowing the person properly

    asif007 I'm joking btw lol. Just messing with you
    Ohhh, I didn't mean to say that I have anything against people who have arranged marriages - if they're happy with it then that's fine. LOOOL :rofl: Yeah nowadays arranged marriages is because they aren't open to dating or haven't found someone.

    Exactly, arranged marriages seem to be based on wealth/family/looks. :erm:

    I plan to be a cat lady. :emog:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by undercxver)
    Ohhh, I didn't mean to say that I have anything against people who have arranged marriages - if they're happy with it then that's fine. LOOOL :rofl: Yeah nowadays arranged marriages is because they aren't open to dating or haven't found someone.

    Exactly, arranged marriages seem to be based on wealth/family/looks. :erm:

    I plan to be a cat lady. :emog:
    lol i plan to have 9 cats when I'm older if my arranged marriage hubby has a problem with that he can get screwed lol
    Offline

    18
    (Original post by undercxver)
    Ohhh, I didn't mean to say that I have anything against people who have arranged marriages - if they're happy with it then that's fine. LOOOL :rofl: Yeah nowadays arranged marriages is because they aren't open to dating or haven't found someone.

    Exactly, arranged marriages seem to be based on wealth/family/looks. :erm:

    I plan to be a cat lady. :emog:
    I think that's all they're based on. Personality or half a brain is worth more imo

    Why do you plan to be a cat lady?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by MevMev)
    lol i plan to have 9 cats when I'm older if my arranged marriage hubby has a problem with that he can get screwed lol
    You like cats too! :ahee:

    Most guys tend to dislike cats.

    (Original post by UnknownRoyalist)
    I think that's all they're based on. Personality or half a brain is worth more imo

    Why do you plan to be a cat lady?
    I agree.

    Well...

    I love cats.

    Most guys don't like cats, I can't be living with someone who doesn't like cats.

    I won't be lonely.

    Relationships aren't worth it.

    Better off single.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by undercxver)
    You like cats too! :ahee:

    Most guys tend to dislike cats.



    I agree.

    Well...

    I love cats.

    Most guys don't like cats, I can't be living with someone who doesn't like cats.

    I won't be lonely.

    Relationships aren't worth it.

    Better off single.
    well i am a cat bbz so if boys don't like cats my future don't look so bright
    Offline

    18
    (Original post by undercxver)
    You like cats too! :ahee:

    Most guys tend to dislike cats.



    I agree.

    Well...

    I love cats.

    Most guys don't like cats, I can't be living with someone who doesn't like cats.

    I won't be lonely.

    Relationships aren't worth it.

    Better off single.
    Those are very legit reasons so good for you! This is very off topic but I was thinking about getting a cat when I was told that apparently you can train them to use the toilet. That's a win win situation tbh.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by MevMev)
    well i am a cat bbz so if boys don't like cats my future don't look so bright
    Aww, well hopefully your future husband loves cats too.

    (Original post by UnknownRoyalist)
    Those are very legit reasons so good for you! This is very off topic but I was thinking about getting a cat when I was told that apparently you can train them to use the toilet. That's a win win situation tbh.
    :ahee: Yeah I'm still open to having a relationship, but I doubt I will get into one.

    Get a cat! They really know how to look after themselves, they're not fussy. Just got to feed them and they pee/poop in the cat litter box. I wish I was allowed a cat. :emo:
    Offline

    18
    (Original post by undercxver)
    Aww, well hopefully your future husband loves cats too.



    :ahee: Yeah I'm still open to having a relationship, but I doubt I will get into one.

    Get a cat! They really know how to look after themselves, they're not fussy. Just got to feed them and they pee/poop in the cat litter box. I wish I was allowed a cat. :emo:
    Litter box..? What about the part where I said apparently you can train them to use the toilet??
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by UnknownRoyalist)
    Litter box..? What about the part where I said apparently you can train them to use the toilet??
    Wait, what? You actually meant a toilet! :rofl:

    I've never heard of something like that. I love cats even more now. :daydreaming:
    Offline

    18
    (Original post by undercxver)
    Wait, what? You actually meant a toilet! :rofl:

    I've never heard of something like that. I love cats even more now. :daydreaming:
    Yea, a real toilet lol. It's a seat or something that you put on the toilet seat and they use it... thats what i was told but I'm not even sure anymore after that. It might not even exist - probably best to stop now instead of making myself look stupid
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by UnknownRoyalist)
    Yea, a real toilet lol. It's a seat or something that you put on the toilet seat and they use it... thats what i was told but I'm not even sure anymore after that. It might not even exist - probably best to stop now instead of making myself look stupid
    I just googled it. Some videos popped up but I won't watch them.

    I suppose it is true, don't worry you're not making a fool out of yourself. :laugh:

    If you do get a cat be sure to send me a pic. :emog:
    Offline

    18
    (Original post by undercxver)
    I just googled it. Some videos popped up but I won't watch them.

    I suppose it is true, don't worry you're not making a fool out of yourself. :laugh:

    If you do get a cat be sure to send me a pic. :emog:
    Ah good to know I wasn't liedto then lol

    Wont be for a while if I were to but if I do, I will!
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: April 18, 2016
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.