Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Haha why all capitals?
    Aww okay , what did i say that made you think i wasn't a muslim haha! ahhh about 4 hours 35 mins!
    left caps on by accident lol?
    what are u eating for iftar
    • Thread Starter
    Offline

    19
    (Original post by PrincessBO$$)
    left caps on by accident lol?
    what are u eating for iftar
    Ahh okay lol idek maybe cake haha
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    So i have hit 18 at last
    HAPPY BIRTHDAY BRO
    Spoiler:
    Show
    :nyan::nyan::party:
    • Thread Starter
    Offline

    19
    (Original post by Tasnia'x)
    HAPPY BIRTHDAY BRO
    Spoiler:
    Show
    :nyan::nyan::party:
    Thank youu sister! x
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by ayaz789)
    ahh okay lol idek maybe cake haha
    my son u need to stay healthy eat a salad!!!
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Thank youu sister! x
    Aw No problem, How is Fasting going for you?
    Spoiler:
    Show
    • Thread Starter
    Offline

    19
    (Original post by Tasnia'x)
    Aw No problem, How is Fasting going for you?
    Spoiler:
    Show
    Haha its decent a bit thirsty though ngl! But only just over 4 hours left
    • Thread Starter
    Offline

    19
    (Original post by PrincessBO$$)
    my son u need to stay healthy eat a salad!!!
    Hmm how old are you if you consider me to be your son yeah will do so what will you eat?
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Haha its decent a bit thirsty though ngl! But only just over 4 hours left
    Yes I bet you can't wait for Iftaar
    Spoiler:
    Show
    First thing Drink water
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Hmm how old are you if you consider me to be your son yeah will do so what will you eat?
    younger than you
    probably samosas and curry and pancake
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Yes I bet you can't wait for Iftaar
    Spoiler:
    Show
    First thing Drink water
    first thing eat a date
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Hmm how old are you if you consider me to be your son yeah will do so what will you eat?
    in the islamic calender my birthday is today too i'm __
    in the normal calender my b-day is in nov
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    first thing eat a date
    But, If I'm thirsty I would normally drink water, then a date :p:H
    • Thread Starter
    Offline

    19
    (Original post by Tasnia'x)
    Yes I bet you can't wait for Iftaar
    Spoiler:
    Show
    First thing Drink water
    Haha yeah well thirsty man! Come down & get your pringles then
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    But, If I'm thirsty I would normally drink water, then a date :p:H
    u thirsy (haram!!!)
    LOL JUST KIDDIN
    • Thread Starter
    Offline

    19
    (Original post by PrincessBO$$)
    younger than you
    probably samosas and curry and pancake
    Ahh yeah my mum is probably gonna make samosas & idek , but she makes nice food so yeah i cant wait😁😁
    • Thread Starter
    Offline

    19
    (Original post by PrincessBO$$)
    in the islamic calender my birthday is today too i'm __
    in the normal calender my b-day is in nov
    Ahh cool
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Haha yeah well thirsty man! Come down & get your pringles then
    Okay I'll come during Iftaar, and have iftaar with you.
    And one day you can come over and I'll make bares of somasa and pulao for you (if you like it). Also remind me to get 5 packets of Doritos for you :p:U
    • Thread Starter
    Offline

    19
    (Original post by Tasnia'x)
    Okay I'll come during Iftaar, and have iftaar with you.
    And one day you can come over and I'll make bares of somasa and pulao for you (if you like it). Also remind me to get 5 packets of Doritos for you :p:U
    Yeah sure ! Ill invite you some day yeqh haha pulao is okayish haha , i love samosas though ngl! yeah sure 5 200g packets yeah😂😂
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Yeah sure ! Ill invite you some day yeqh haha pulao is okayish haha , i love samosas though ngl! yeah sure 5 200g packets yeah😂😂
    Okay not too much crisps or you'll fall ill and be fat
    What type of Samosa do you like? MY PULAO ARE THE BEST YOU HAVE TO TRY SOME BRO #I'mMASTERCHEF
    Spoiler:
    Show
    VEGGIES OR MEAT
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.