How many tattoos do you have?

Announcements
  • View Poll Results: Tats?
    0, want to get tattoos
    29
    42.65%
    0, want to keep it that way
    33
    48.53%
    1
    4
    5.88%
    More than 3
    2
    2.94%

    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by zanner)
    if i was allowed id get them on my arms and chest and the bottom of the back of my neck

    but

    RIP
    just get one bruv...I weren't allowed at all. It's your body ini.

    (Original post by mariam687)
    none.
    Spoiler:
    Show
    i would like one tho, just a small one ngl
    oh is it? And long time no see then.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    none yet, none never
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saster)
    So there's me with two, and no option in the poll to answer. WTF?
    Knew something was missing lol

    (Original post by -CarpeDiem-)
    I don't have any tattoos and plan to keep it that way Love the art on some tattoos though but they aren't for me.
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    To anybbody whos got 2 tattoos soz bout that, didnt add an option :facepalm2: lol
    dont think I can add one in and...even if I could cba m8
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by RobML)
    Wow, good for you, you don't like thing

    Posted from TSR Mobile
    Yeah
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    Across the chest, that's some prison type **** you beast lool



    whatever the point is it's about enhancement :rolleyes: don't put the "" like you dont mean anything by it either, that's so annoying honestly
    Na not that big Just near my shoulder, a little one
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Would love one on my left arm, one of a jigsaw puzzle.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    just get one bruv...I weren't allowed at all. It's your body ini.



    oh is it? And long time no see then.
    yhh, hw u been anyway?
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Reachin4TheStars)
    Na not that big Just near my shoulder, a little one
    You have a beautiful smile btw
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mariam687)
    yhh, hw u been anyway?
    I been alive, could be better for sure but also could def be worse. So how's 6th form?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    You have a beautiful smile btw
    Awhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhh!!!!! That's so sweet! Thank youuu! :blush::love::mmm:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Reachin4TheStars)
    Awhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhh!!!!! That's so sweet! Thank youuu! :blush::love::mmm:
    lol np
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    lol np
    Thank the orthodontist lol Why teeth weren't that bad but two were overlapped My braces came off last year December
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    I been alive, could be better for sure but also could def be worse. So how's 6th form?

    awh
    pls pm me sometime.. :/

    6th form is okay, getting boring now ahah, but work is gettin harder, but im getting used to it
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    To anybbody whos got 2 tattoos soz bout that, didnt add an option :facepalm2: lol
    dont think I can add one in and...even if I could cba m8
    I've already told you that i have loads of tats, on my arms. Okay?!?!??!
    Online

    3
    ReputationRep:
    Zero. If I could afford it however I would have several by now. Most of my planned designs are aquatic-themed.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by sinfonietta)
    Zero. If I could afford it however I would have several by now. Most of my planned designs are aquatic-themed.
    Their cool to get when you are 20 like, but the older you get, the appeal wears off. And i keep on thinking of other things i could spend the money on!!
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by john2054)
    I've already told you that i have loads of tats, on my arms. Okay?!?!??!
    >_>

    john who the **** are you randomly yelling at bruv, I didn't even tag you at all mate. Seckle down ini.
    Also yea, you've never told me ****.




    (Original post by mariam687)
    awh
    pls pm me sometime.. :/

    6th form is okay, getting boring now ahah, but work is gettin harder, but im getting used to it

    You alrite bab? Will do yea? :yy:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    none, may want a small tattoo some day but it would have to be meaningful and discreet
    Offline

    3
    ReputationRep:
    None, I'm not a slut

    Spoiler:
    Show
    At least one of the above statements may not be 100% true :innocent:
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: October 4, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Today on TSR
Poll
Would you prefer to be told about sex by your:
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.