Turn on thread page Beta
    Offline

    0
    ReputationRep:
    aw yes my nicknames:

    eat/death/sid

    Aw bye Piney, we will all miss you!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    neeps are turnips Piney

    The stick thing is called a cue :p:

    You get a special hug :hugs:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i just finished packing...i shouldn't be online right now...should be sleeping early cuz we're leaving early...

    but i couldn't stay away from you guys!!!

    mossaH :love: thank you for the special hug

    aww thanks death, i'll miss you too :hugs:

    btw...who repped me recently? ^o)
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by pineappleipod)
    i just finished packing...i shouldn't be online right now...should be sleeping early cuz we're leaving early...

    but i couldn't stay away from you guys!!!

    mossaH :love: thank you for the special hug

    aww thanks death, i'll miss you too :hugs:

    btw...who repped me recently? ^o)
    :hugs: have a good time piney!!!:hugs:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by pineappleipod)
    i just finished packing...i shouldn't be online right now...should be sleeping early cuz we're leaving early...

    but i couldn't stay away from you guys!!!

    mossaH :love: thank you for the special hug

    aww thanks death, i'll miss you too :hugs:

    btw...who repped me recently? ^o)
    i did
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i hope i will luton :p:

    you know how much homework i'm bringing with me...

    :hugs:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    awww thanks death :hugs:

    and it's okay i continue calling you death right? it's just so damn cool to be friends with death...:rofl:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by pineappleipod)
    i hope i will luton :p:

    you know how much homework i'm bringing with me...

    :hugs:
    I know you have way too much!!!

    ;console;
    Offline

    0
    ReputationRep:
    luton> yes me too, i know :laugh:

    you stuck up for me against the annoying little girl!!! awwwww

    :hugs:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by pineappleipod)
    awww thanks death :hugs:

    and it's okay i continue calling you death right? it's just so damn cool to be friends with death...:rofl:
    Yup... Im guessing 'no pun intended' :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by pineappleipod)
    luton> yes me too, i know :laugh:

    you stuck up for me against the annoying little girl!!! awwwww

    :hugs:
    Little girls are the spawn of satan.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by luton666)
    Little girls are the spawn of satan.
    LOL!!! What happened and where?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Lol just been catching up with recent events

    I bored now! Why is no one ever online when i am? Just my nooby luck :rolleyes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hahahaha. nooby luck :p:

    what's goin down on yo ghetto?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Yay someone to talk to!
    what's goin down on my ghetto? Huh? I don't get it...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Nevermind . . . how are you?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Im good, just getting a bit impatient with slow prison break downloads!
    You?
    Offline

    16
    [QUOTE=sarahmo89]neeps are turnips Piney QUOTE]

    Neeps and Tatties! Woop woop!

    Love the Scottish dialect.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hahaha. I'm tired - just tidied up my room (twas hard work :p:) and have to get an early night because of work tomorrow .. oh the joys So I'm leaving again . . . maybe Luton will come join ya for a wee while.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    haha yup neeps n tatties my favourite dish Jangra

    talk to Krazi - she seems lonely :p:
 
 
 
Poll
Have you ever experienced bullying?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.