Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Post a picture of yourself *Be nice, don't want to get this closed* Watch

    Offline

    2
    ReputationRep:
    Attached Images
     
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Secretnerd123)
    Thanks beautiful! x

    Your face is just :love:

    nohomo (astaghfurallah) :teehee:
    LOOOOL omg

    u ting :sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Mathsz0r)
    Is that photoshop? :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Arieisit)
    Is that photoshop? :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Ummm, no? Why do you ask hahaha?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Secretnerd123)
    Your eyes are just wow :O
    I'd say thanks, but it's more my parents work than my own.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Secretnerd123)
    It's that how you respond everytime someone compliments your physical features? :lol:
    I can't say I get that many in honesty :')
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Mathsz0r)
    Ummm, no? Why do you ask hahaha?
    Because your head look like it's superimposed or something. Maybe it's just the angle. You're quite the looker btw (yes homo) :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Name:  1404869298737.jpg
Views: 462
Size:  149.8 KB

    I look really worried in most of my selfies. Probably because I'm worried I look awful in them. Ah well! This is one I took a few days ago before seeing my boyfriend.
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by holson)
    Name:  1404869298737.jpg
Views: 462
Size:  149.8 KB

    I look really worried in most of my selfies. Probably because I'm worried I look awful in them. Ah well! This is one I took a few days ago before seeing my boyfriend.
    Posted from TSR Mobile
    You shouldn't worry. You're beautiful
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Secretnerd123)
    You shouldn't worry. You're beautiful
    Aw thank you so much. I wouldn't ever describe myself as anything like that!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Arieisit)
    Because your head look like it's superimposed or something. Maybe it's just the angle. You're quite the looker btw (yes homo) :lol:

    Posted from TSR Mobile
    I was in a moving car at the time I guess? Haha. Thanks
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    :sexface::sexface::sexface::sexface::sexface::sexface::sexface:

    beautiful iqraaa! jeeez

    Posted from TSR Mobile
    Btw post a pic fatssss
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Attached Images
     
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by skd1996)
    Stunning girl
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Hi TSR

    I apologise about my witches hand...... and my face.
    Attached Images
     
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by skd1996)
    7.5/10 Nb, Nb at all.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Ggmu!)
    7.5/10 Nb, Nb at all.

    Posted from TSR Mobile
    Nb bro, nb

    I don't trust any of the chicks photos on here tbh

    Ages need to come as standard with the photos

    @Mods get in here and sort out this rule
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Fastlove)
    :drool:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Fastlove)
    Really pretty!!
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.