TSR Fantasy Football League 2008/9 Watch

This discussion is closed.
Faiza.
Badges: 0
Rep:
?
#1281
Report 10 years ago
#1281
Farhan, you're not funny, if you're trying to be.

If not, then I'm sorry for reading too much into it :o:
0
Faiza.
Badges: 0
Rep:
?
#1282
Report 10 years ago
#1282
(Original post by The Sherminator)
Faiza has a rocking team :yep: Esp with Tevez and VDS
Thanks

My team is okay'ish. Would beat Farhan's team anyday though [and I don't even know what team he's got, but i'm guessing it's shet].
0
The Sherminator
Badges: 1
Rep:
?
#1283
Report 10 years ago
#1283
(Original post by Faiza.)
Thanks

My team is okay'ish. Would beat Farhan's team anyday though [and I don't even know what team he's got, but i'm guessing it's shet].
Exactly!

My team is pretty bad :toofunny:
I am pretty screwed this season, I started off with a risky team, and then used the wildcard sillyly. Lol. Lets see what I can make of it :cool:

My goal is to finish in the top half of the league :yep:
0
Faiza.
Badges: 0
Rep:
?
#1284
Report 10 years ago
#1284
(Original post by The Sherminator)
Exactly!

My team is pretty bad :toofunny:
I am pretty screwed this season, I started off with a risky team, and then used the wildcard sillyly. Lol. Lets see what I can make of it :cool:

My goal is to finish in the top half of the league :yep:
I'm sure it's not.

Ha. Well, I only joined like last week or something, so my total points is the lucky number, 0.

My aim is to not finish last :laugh:

Btw, is sillyly even a word? :p:
0
The Sherminator
Badges: 1
Rep:
?
#1285
Report 10 years ago
#1285
(Original post by Faiza.)
I'm sure it's not.

Ha. Well, I only joined like last week or something, so my total points is the lucky number, 0.

My aim is to not finish last :laugh:

Btw, is sillyly even a word? :p:
Hopefully

Lol, you won't, with that great United team you are playing :cool:

I think it is :ninja:
0
Colesy
Badges: 0
Rep:
?
#1286
Report 10 years ago
#1286
(Original post by The Sherminator)
Exactly!

My team is pretty bad :toofunny:
I am pretty screwed this season, I started off with a risky team, and then used the wildcard sillyly. Lol. Lets see what I can make of it :cool:

My goal is to finish in the top half of the league :yep:
...But you're The Sherminator.
0
GYinWL
Badges: 0
Rep:
?
#1287
Report 10 years ago
#1287
People, if you have Essien in your squad you might as well take him out since he'll be out for 6 months...
0
d0mz
Badges: 1
Rep:
?
#1288
Report 10 years ago
#1288
(Original post by geoff_yin)
People, if you have Essien in your squad you might as well take him out since he'll be out for 6 months...
You're not supposed to tell everyone.. :/
0
GYinWL
Badges: 0
Rep:
?
#1289
Report 10 years ago
#1289
(Original post by d0mz)
You're not supposed to tell everyone.. :/
Heh, it's just a game - just trying to help people! :angel:
0
Ronaldo VII
Badges: 1
Rep:
?
#1290
Report Thread starter 10 years ago
#1290
You're just helping people over take you.
0
GYinWL
Badges: 0
Rep:
?
#1291
Report 10 years ago
#1291
(Original post by Ronaldo VII)
You're just helping people over take you.
Yeah, but it's not as if I was ever going to come 1st anyway... Plus you don't even win anything at the end! Just being helpful!
0
jermaindefoe
Badges: 15
Rep:
?
#1292
Report 10 years ago
#1292
(Original post by geoff_yin)
Yeah, but it's not as if I was ever going to come 1st anyway... Plus you don't even win anything at the end! Just being helpful!
well geoff, ya got to be "yin" it to win in :teeth:

:getmecoat:
0
GYinWL
Badges: 0
Rep:
?
#1293
Report 10 years ago
#1293
(Original post by jermaindefoe)
well geoff, ya got to be "yin" it to win in :teeth:

:getmecoat:
:getmecoat: indeed mate... :dry:
0
filastini
Badges: 1
Rep:
?
#1294
Report 10 years ago
#1294
A good English lad, that Geoff. :mute:

Keep it atleast a bit competitive, eh?
0
GYinWL
Badges: 0
Rep:
?
#1295
Report 10 years ago
#1295
(Original post by farhan)
A good English lad, that Geoff. :mute:

Keep it atleast a bit competitive, eh?
Heh! Alright, alright. I'll keep all my 'useful' tips to myself next time! :p:
0
The Sherminator
Badges: 1
Rep:
?
#1296
Report 10 years ago
#1296
(Original post by geoff_yin)
Heh! Alright, alright. I'll keep all my 'useful' tips to myself next time! :p:
Its okay I appreciate them :yep:

Although I knew about Essien already :p:
0
mc_watson87
Badges: 18
Rep:
?
#1297
Report 10 years ago
#1297
If anyone's got Deco or Zaki, take 'em out. Deco's got Chlamydia and will be out for 6 months at least and Zaki has been recalled to Egypt. Tru Fax.
0
d0mz
Badges: 1
Rep:
?
#1298
Report 10 years ago
#1298
My team for this weekend;



Everton (and namely Yakubu) to absolutly batter Stoke tbh.
0
The Sherminator
Badges: 1
Rep:
?
#1299
Report 10 years ago
#1299
(Original post by d0mz)
My team for this weekend;



Everton (and namely Yakubu) to absolutly batter Stoke tbh.
I see one very obvious flaw with that team :teeth:
0
filastini
Badges: 1
Rep:
?
#1300
Report 10 years ago
#1300
(Original post by The Sherminator)
I see one very obvious flaw with that team :teeth:
There's no Walcott.
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Have you registered to vote?

Yes! (214)
39.12%
No - but I will (38)
6.95%
No - I don't want to (36)
6.58%
No - I can't vote (<18, not in UK, etc) (259)
47.35%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise