Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

The 2011 Undergraduate Chat Thread Mk. III Watch

    Offline

    20
    (Original post by flowermaster91)
    if its the agressive thing i can understand if not than dont make me call a drunk santa :hmmm:

    anyways be quiet Gerald
    My cousin had Gerald as his profy p for a while

    but it's Scar now
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    Great!


    but did you do any revision tonight?

    and how much do you weigh? :poke:
    i have. i've done loads.

    about the weight, er, not sure. something between 10 and 12 stone i would guess. you are 7 stone?
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmm negro!

    Maybe I should change mine to Dexter.

    I did want to be him...
    I know,i wanted him at first but chose gohan instead...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Gerald was so cool.:daydreaming:

    I remember when my friend told me she fancied Vince from Recess. :rofl2:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    My cousin had Gerald as his profy p for a while

    but it's Scar now
    Lulz what a coincidence, my cousin has Simba :P
    Offline

    20
    (Original post by xfactorfan)
    i have. i've done loads.

    about the weight, er, not sure. something between 10 and 12 stone i would guess. you are 7 stone?
    Well done :ahee:

    Yeeeeeah.

    (Original post by flowermaster91)
    I know,i wanted him at first but chose gohan instead...
    Ah shut up, I don't give a **** what you think
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by fallen angel9)
    Gerald was so cool.:daydreaming:

    I remember when my friend told me she fancied Vince from Recess. :rofl2:
    LOOOOOOOL!

    T.J Detwiler though :coma:
    Offline

    20
    :rofl:

    ngl, Spinelli looks gooood when she dresses up tbh
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    Well done :ahee:

    Yeeeeeah.


    Ah shut up, I don't give a **** what you think
    :rofl2: LOOL! that was jokes, and the way nappa talks like the terminator :rofl:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    :rofl:

    ngl, Spinelli looks gooood when she dresses up tbh
    she actually does :yep:

    but omg didnt know when you type her name into images you get so many porno pics of her and T.J :rofl:
    Offline

    20
    (Original post by flowermaster91)
    :rofl2: LOOL! that was jokes, and the way nappa talks like the terminator :rofl:
    Oh, that guy's got plenty of videos like that. I think that one is my favourite

    but all the characters are hilarious in some way


    green ****! is better than blue ****! oh **** mother****eeeer /repost
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    what about gretchen :indiff:

    how was she not smart enough not to see a dentist :curious:
    Offline

    20
    (Original post by flowermaster91)
    she actually does :yep:

    but omg didnt know when you type her name into images you get so many porno pics of her and T.J :rofl:
    oh nooooo

    I was on /b/ a couple of times, and one of the times I found like a comic of American Dragon and his mother

    and there was one involving Kim Possible and Justine and other characters

    it's just... ugh... why?

    You should've seen what they did to American Dragon's mom!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    :rofl:

    ngl, Spinelli looks gooood when she dresses up tbh
    Scandalous!

    Night guys.
    Offline

    20
    (Original post by flowermaster91)
    what about gretchen :indiff:

    how was she not smart enough not to see a dentist :curious:
    lololololololol
    Offline

    20
    tschüs CP!
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    oh nooooo

    I was on /b/ a couple of times, and one of the times I found like a comic of American Dragon and his mother

    and there was one involving Kim Possible and Justine and other characters

    it's just... ugh... why?

    You should've seen what they did to American Dragon's mom!
    why would you do that...especially to disney cartoons :no:

    american dragon :cry2: i preferred the older series, i got annoyed when they changed the design in the newer ones. Did jake even get with rose in the end?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I've gone over 1000 words. I'm going to bed. :wavey:
    Offline

    20
    (Original post by flowermaster91)
    why would you do that...especially to disney cartoons :no:

    american dragon :cry2: i preferred the older series, i got annoyed when they changed the design in the newer ones. Did jake even get with rose in the end?
    Yeah... dude... you should see it :lolwut:

    Yes! And I have no idea! It ended abruptly, but I saw a campaign to get the final episodes released or something...
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    gd night cp!

    just remembered that ghetto black girl in american dragon :rofl2:

    i watch too many cartoons :indiff:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.