Star Plus?? Watch

username360639
Badges: 14
Rep:
?
#121
Report 4 years ago
#121
(Original post by pagorai)
haha i meant it the sensible, solemn way idk like they say "Kitna sober dikta hei" or am i wrong out here? haha idk
Hahah to me that just translates to: They don't look drunk :s. I'm probably wrong though haha
0
reply
pagorai
Badges: 12
Rep:
?
#122
Report 4 years ago
#122
(Original post by Loafing.Charizard)
Hahah to me that just translates to: They don't look drunk :s. I'm probably wrong though haha
I know. I didnt realise that until you pointed it out. However it has two meanings. It also means serious, sensible , solemn.
0
reply
username360639
Badges: 14
Rep:
?
#123
Report 4 years ago
#123
(Original post by pagorai)
I know. I didnt realise that until you pointed it out. However it has two meanings. It also means serious, sensible , solemn.
Ah gotcha! Didn't realise that, thanks hahaa
0
reply
pagorai
Badges: 12
Rep:
?
#124
Report 4 years ago
#124
(Original post by Loafing.Charizard)
Ah gotcha! Didn't realise that, thanks hahaa
You're welcome
0
reply
I Procrastinate
Badges: 2
Rep:
?
#125
Report 4 years ago
#125
(Original post by Shafy97)
Yeah I agree, the quality has declined a lot this year. The last good drama I can recall is Ek Hasina Thi, that was the best one from last year. I still can't believe that dramas like Saathiya and Yeh Rishta still exist, they're absolute ****e, they've been going on for too long now.
Ikr. YRKKH is just about petty things. "Omg, Naksh fell over!" or "Get them married!"...wtf.
0
reply
I Procrastinate
Badges: 2
Rep:
?
#126
Report 4 years ago
#126
Everytime Simar cries in sasural simar ka (yes, i know it's on colors) i just want to punch her in the face.
What an ****in' damsel in distress.
What's with the track that just finished? A snake shapshifter...really. The graphics are something you would get on a sega mega drive.
0
reply
pagorai
Badges: 12
Rep:
?
#127
Report 4 years ago
#127
(Original post by I Procrastinate)
Everytime Simar cries in sasural simar ka (yes, i know it's on colors) i just want to punch her in the face.
What an ****in' damsel in distress.
What's with the track that just finished? A snake shapshifter...really. The graphics are something you would get on a sega mega drive.
haha ikr. Whoever wrote that bull**** plot needs to be fired.
0
reply
I Procrastinate
Badges: 2
Rep:
?
#128
Report 4 years ago
#128
(Original post by pagorai)
haha ikr. Whoever wrote that bull**** plot needs to be fired.
I'm surprised it's not Ekta Kapoor. :teehee:
0
reply
pagorai
Badges: 12
Rep:
?
#129
Report 4 years ago
#129
(Original post by I Procrastinate)
I'm surprised it's not Ekta Kapoor. :teehee:
haha although she killed and reincarnated people more than God himself, i do not remember any of her script as bull**** as this one!
0
reply
I Procrastinate
Badges: 2
Rep:
?
#130
Report 4 years ago
#130
(Original post by pagorai)
haha although she killed and reincarnated people more than God himself, i do not remember any of her script as bull**** as this one!
Lol, the amount of times that has happened!:facepalm: Maybe, you're right. Let's not forget that Ekta Kapoor's KumKum (:teehee:) Bhaghya-that show has the same story line since it began.
0
reply
pagorai
Badges: 12
Rep:
?
#131
Report 4 years ago
#131
(Original post by I Procrastinate)
Lol, the amount of times that has happened!:facepalm: Maybe, you're right. Let's not forget that Ekta Kapoor's KumKum (:teehee:) Bhaghya-that show has the same story line since it began.
haha i guess. I didnt really watch those serials. i can remember watching Kasauti zindagi ki, saraswati chandra, mahabharat, Ek hasina thi and others. i am watching ye hei mohabbatein and sathiya. But the amount of time people died and came back in kasauti zindagi ki, i was done with Ekta kapoor.
0
reply
I Procrastinate
Badges: 2
Rep:
?
#132
Report 4 years ago
#132
(Original post by pagorai)
haha i guess. I didnt really watch those serials. i can remember watching Kasauti zindagi ki, saraswati chandra, mahabharat, Ek hasina thi and others. i am watching ye hei mohabbatein and sathiya. But the amount of time people died and came back in kasauti zindagi ki, i was done with Ekta kapoor.
Haha, i don't blame ya.
saraswatichandra was great at the beginning :pierre:, but then it got boring so i stopped watching it.
Kasauti zindagi ki was alright, i can hardly remember it. That's Ekta for ya. Even though i complain i can't stop watching it!
Don't you watch suhani si ek ladki?:eek:
0
reply
pagorai
Badges: 12
Rep:
?
#133
Report 4 years ago
#133
(Original post by I Procrastinate)
Haha, i don't blame ya.
saraswatichandra was great at the beginning :pierre:, but then it got boring so i stopped watching it.
Kasauti zindagi ki was alright, i can hardly remember it. That's Ekta for ya. Even though i complain i can't stop watching it!
Don't you watch suhani si ek ladki?:eek:
Kasauti zindagi ki is like the first hindi serial our family watched. Saraswatichandra was so promising at the beginning and it got so bad, i didnt even liked it anymore.
Ikr, i watch "Sathiya" and in my opinion, it is soo bad and boring and extended yet i still watch it.
I dont watch suhani si ek ladki but sometimes i do watch it here and there. I kinda know the main plot though.
0
reply
Shafy97
Badges: 17
Rep:
?
#134
Report Thread starter 4 years ago
#134
Does anyone remember Tere Liye by Ekta Kapoor? It had the characters Anurag and Taani. It started in 2010 but finished abruptly in 2011, due to poor ratings compared to the same slot of shows on rival channels. However compared to the other Star Plus dramas it was had far higher ratings. So this suggest that the show had a lot of potential.
0
reply
pagorai
Badges: 12
Rep:
?
#135
Report 4 years ago
#135
(Original post by Shafy97)
Does anyone remember Tere Liye by Ekta Kapoor? It had the characters Anurag and Taani. It started in 2010 but finished abruptly in 2011, due to poor ratings. However compared to the other Star Plus dramas it was had far higher ratings. So this suggest that the show had a lot of potential.
I know that serial. I thought Tani was so pretty.
0
reply
Shafy97
Badges: 17
Rep:
?
#136
Report Thread starter 4 years ago
#136
(Original post by pagorai)
I know that serial. I thought Tani was so pretty.
I think the guy who played Anurag was Harshad Chopra and he was in Kis desh mein meera dil as well.
0
reply
pagorai
Badges: 12
Rep:
?
#137
Report 4 years ago
#137
(Original post by Shafy97)
I think the guy who played Anurag was Harshad Chopra and he was in Kis desh mein meera dil as well.
Yup. He has vanished though. Where is he?
0
reply
Shafy97
Badges: 17
Rep:
?
#138
Report Thread starter 4 years ago
#138
[QUOTE=pagorai;54713527]Yup. He has vanished though. Where is he?[/QUOTE
I don't know tbh
0
reply
username1533709
Badges: 5
Rep:
?
#139
Report 4 years ago
#139
(Original post by Loafing.Charizard)
I'm Indian, even though my bars don't show it My parents watch ALL of the shows, I'm not even joking, it's sad. I do watch that show because you know, I love me some really bad drama. Do you watch it also?


Posted from TSR Mobile

They do cause your bars are very spicy,too hot for them to handle!
0
reply
username360639
Badges: 14
Rep:
?
#140
Report 4 years ago
#140
(Original post by Kadak)
Posted from TSR Mobile

They do cause your bars are very spicy,too hot for them to handle!
Hahaha yes kadak!
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Have you made up your mind on your five uni choices?

Yes I know where I'm applying (75)
66.96%
No I haven't decided yet (21)
18.75%
Yes but I might change my mind (16)
14.29%

Watched Threads

View All