Turn on thread page Beta
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by pearl_rose)
    Guys I feel like I messed up c1 big time and I'm gonna do even worse in C2! Any general advice on how to smash this exam? I appreciate it! :]]]
    Read the question properly, check each step after you do it and of course know your stuff

    People know how to do stuff but lose marks because of silly mistakes, its the most annoying thing ever
    And think, if its a question you cant answer, its never something you haven't learnt before, so try to think what the question is asking you to do, i.e what topic its from

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by frozo123)
    what do you think you got in c1?
    I did crap, i got about 50 minimum id say, im not including any potential method marks, really need to get over 70 out of 75 in c2 and s2

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by TeeEm)
    I am a Mathematician first and a teacher next.
    Maths before teaching Maths!

    PS I am not a schoolteacher so I am at home anyway.
    haha fine sir

    You can make the polls
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Freddy-Francis)
    haha fine sir

    You can make the polls
    no worries.
    Good luck!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by TeeEm)
    no worries.
    Good luck!
    Thank you.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by LearningGeek)
    I did crap, i got about 50 minimum id say, im not including any potential method marks, really need to get over 70 out of 75 in c2 and s2

    Posted from TSR Mobile
    even if you get a B at AS not the end of the world, it's the end of the world if your offer is an A and you get a B at A2 ( me :mad: )
    Offline

    3
    ReputationRep:


    can someone help me with this
    Attached Images
     
    Offline

    3
    ReputationRep:


    and this one
    Attached Images
     
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by studentwiz)


    and this one
    log 3 (27) = 3
    log 8 (4) = 2/3

    3-2/3 = 7/3
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by frozo123)
    even if you get a B at AS not the end of the world, it's the end of the world if your offer is an A and you get a B at A2 ( me :mad: )
    But it is the end of the world kinda bc you want to prevent that from happening and if you get an A at AS then the chances of you getting an A at A2 increase and therefore you will achieve that of your offer hopefully...but I totally agree with what your saying.

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Craig1998)
    log 3 (27) = 3
    log 8 (4) = 2/3

    3-2/3 = 7/3
    (Original post by studentwiz)


    and this one
    (Original post by Anon_98)
    Wooh!! Haha, thank youu!

    Posted from TSR Mobile
    (Original post by War-Mac)
    Thanks. Hope you do well in any exams you are doing too.
    Guys take a look here, much more active thread.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Columbo97)
    Guys take a look here, much more active thread.
    Yeah haha thank you.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Craig1998)
    log 3 (27) = 3
    log 8 (4) = 2/3

    3-2/3 = 7/3
    oh no I posted the wrong one I meant this

    Attached Images
     
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Guys do we need to know the ambiguous sine rule?


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Anon_98)
    But it is the end of the world kinda bc you want to prevent that from happening and if you get an A at AS then the chances of you getting an A at A2 increase and therefore you will achieve that of your offer hopefully...but I totally agree with what your saying.

    Posted from TSR Mobile
    We will do well. C1 was a shock to us and hopefully C2 will be nice. S1 is a piece of piss so lets relax
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Columbo97)
    We will do well. C1 was a shock to us and hopefully C2 will be nice. S1 is a piece of piss so lets relax
    Hahahaha, yeah I hope so. Positivity for life lol...S1- hm..yeah kinda. But probability is kinda ew.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    Is anyone doing decision
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Anon_98)
    Hahahaha, yeah I hope so. Positivity for life lol...S1- hm..yeah kinda. But probability is kinda ew.

    Posted from TSR Mobile
    OMG yes probability is more eww than a nappy :L Apart from that xD
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ChronicBoredom)
    Is anyone doing decision
    D1?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    hello C2ers!

    how is it going in this thread?
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
Updated: May 15, 2017

1,153

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.