Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Well when I applied originally, I went for Nottingham, Surrey and Edinburgh (vet med med) and Heriot-Watt, Nottingham for MChem..... but declined and chose Portsmouth instead (always wanted to live on the coast!!)
    aw sweet enjoy it okay and come visit me when you can i dont bite BUT I DONT KNOW IF U DO SCREAMS!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Hodor_van_Groot)
    Awyisss! *tries to Hi5* *face somehow ends up pressing against your boobs*
    I REALLY DIDN'T EXPECT THAT COMMENT FROM YOU
    how come your face ended up doing silly things - i just asked for a high five dude
    Spoiler:
    Show
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    What do I do? :eek:
    A karate Chop HI-YAH! :catfight:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Same :lol: And then it was all different people :rofl:
    yay! new thread xD

    (Original post by Hodor_van_Groot)
    :rofl: so did I, I thought she changed her name and avatar :lol:
    HODOR!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Hodor_van_Groot)
    :rofl::rofl:

    Didn't these things say stuff like woo da toka daba dee waka waka or something? I don't remember XD



    :rofl: so did I, I thought she changed her name and avatar :lol:
    Haha I cant remember - I just remember being told off by the shop assistants in John Lewis when I was about 7 for not playing with the properly :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by RoadtoSuccess)
    aw sweet enjoy it okay and come visit me when you can i dont bite BUT I DONT KNOW IF U DO SCREAMS!
    Haha thanks!! And why do you live near there? WHAT ARE SCREAMS?!

    (Original post by RoadtoSuccess)
    A karate Chop HI-YAH! :catfight:
    Ah okay.... hmm I had better start watching some anime then...
    Spoiler:
    Show
    or not
    • Offline

      14
      (Original post by Amellia123)
      Hahaha Frenchie I actually thought this was your thread!! :ahee:
      Hahaha when you quoted me I thought it was my thread as well xD
      Offline

      1
      ReputationRep:
      (Original post by fatima1998)
      I REALLY DIDN'T EXPECT THAT COMMENT FROM YOU
      how come your face ended up doing silly things - i just asked for a high five dude
      Spoiler:
      Show
      You didn't expect that comment from me but I totally expected that reaction from you XD

      Well, I was just making fun of anime
      Offline

      2
      ReputationRep:
      (Original post by thefatone)
      yay! new thread xD



      HODOR!
      Haha yep!! I think Frenchie did post on here yesterday though
      Offline

      3
      ReputationRep:
      (Original post by Amellia123)
      Haha yep!! I think Frenchie did post on here yesterday though
      http://www.thestudentroom.co.uk/show...471&p=63932637

      watch video in second spoiler pls
      Offline

      2
      ReputationRep:
      (Original post by FrenchUnicorn)
      Hahaha when you quoted me I thought it was my thread as well xD
      Hahaha :lol: have people still been posting on your thread? Because it will be funny when it comes up with two threads called 'Just talk to me' :lol:

      How have you been anyways? :hugs::ahee:
      Offline

      2
      ReputationRep:
      (Original post by thefatone)
      http://www.thestudentroom.co.uk/show...471&p=63932637

      watch video in second spoiler pls
      Umm I don't think my Wi-Fi will allow it
      • Thread Starter
      Offline

      3
      ReputationRep:
      YAY NEW PEOPLE! My thread is a hit :moon:
      Offline

      1
      ReputationRep:
      (Original post by thefatone)
      yay! new thread xD



      HODOR!
      FATSOOOOO :hugs:

      (Original post by Amellia123)
      Haha I cant remember - I just remember being told off by the shop assistants in John Lewis when I was about 7 for not playing with the properly :rofl:
      :rofl::rofl:
      Spoiler:
      Show
      I don't know what a John Lewis is, and at this point I'm too afraid to ask. ._.
      Offline

      3
      ReputationRep:
      (Original post by Amellia123)
      Umm I don't think my Wi-Fi will allow it
      huh?? oh yea it is age restricted o.o

      so how old are you?
      Offline

      3
      ReputationRep:
      (Original post by Hodor_van_Groot)
      FATSOOOOO :hugs:



      :rofl::rofl:
      Spoiler:
      Show
      I don't know what a John Lewis is, and at this point I'm too afraid to ask. ._.
      yay it's me i found you finally
      Offline

      14
      ReputationRep:
      (Original post by Hodor_van_Groot)
      You didn't expect that comment from me but I totally expected that reaction from you XD

      Well, I was just making fun of anime
      oohh that makes sense
      but we aren't animes
      and why did you expect that i am going to react like that
      Offline

      2
      ReputationRep:
      (Original post by Hodor_van_Groot)
      FATSOOOOO :hugs:



      :rofl::rofl:
      Spoiler:
      Show
      I don't know what a John Lewis is, and at this point I'm too afraid to ask. ._.
      Hahaha ahh don't worry, its an English department store
      • Political Ambassador
      • Welcome Squad
      Offline

      3
      ReputationRep:
      I fancy making one of these now... I'm so bored.
      Offline

      2
      ReputationRep:
      (Original post by thefatone)
      huh?? oh yea it is age restricted o.o

      so how old are you?
      Yeah it filters all 'explicit content' apparently :lol: used to block YouTube and TSR before I asked my dad to allow the sites :rofl:

      I'm 18, but I have a younger sister
     
     
     
  1. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  2. Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  3. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  4. The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.