Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Who have you met/ will you meet from TSR in real life? Watch

    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by rajneetk)
    Where? London...
    up north (birmingham)
    Offline

    14
    (Original post by toonervoustotalk)
    Probably not
    Spoiler:
    Show
    fair enough ,is it bad that everywhere i go i look for the nearest KFC :rofl:
    And why?

    Spoiler:
    Show
    Loool um I do the same were as bad as each other lol
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Only met one person on here who doesn't come on anymore. This was years ago now. Only keturah is on my meet-wish list.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Mr Smurf)
    Only met one person on here who doesn't come on anymore. This was years ago now. Only keturah is on my meet-wish list.

    Threesome it is. :mmm:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by hezzlington)
    Few people for a job interview. Didnt stay in contact. Id be down for a tsr night out.

    Too expensive/far to travel for civilised chat in a pub or restaurant.

    Lets get wavey.

    Hey calm it, there's kids here. I've always wondered what being wavey means, I tried it with Lucozade, failed miserably.
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by raman_17)
    up north (birmingham)
    I'm In Birmingham.
    There's North Birmingham??

    Lmao!
    Never knew...
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by rajneetk)
    No we are meeting.
    We'll meet outside the gurudwara With TheALevelStudent < he can drive so getting dropped off at home will not be an issue for either of us. He'll be our taxi man...£3 though just saying.
    Raman you'll give me the tour around your local gurudwara and TheALevelStudent will be my P.A because I'm not writing everything you tell me.

    Lol.
    (Original post by raman_17)
    haha you come in the holidays and i'll tour you lot (TheALevelStudent, cupcakes87, KaurNav and CleverSquirrel) around london how does that sound??

    TheALevelStudent your PA? yup that's a good idea
    Love how I check my notifications and I've been signed up for random stuff lol

    (Original post by nucdev)

    Was that.................. a big pot of dahi?
    You just know it was :laugh:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by rajneetk)
    I'm In Birmingham.
    There's North Birmingham??

    Lmao!
    Never knew...
    Sorry.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by stefano865)
    Threesome it is. :mmm:
    You perv. :hand:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Mr Smurf)
    You perv. :hand:

    :banana2:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    well sod u too then u cheeky ****er
    I assure you the conversation will be well worth the investment.
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by meenu89)
    Sorry.
    Sorry for what?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by raman_17)
    haha you come in the holidays and i'll tour you lot (TheALevelStudent, cupcakes87, KaurNav and CleverSquirrel) around london how does that sound??

    TheALevelStudent your PA? yup that's a good idea
    SOUNDS GREATTT!!!!!!! I'm up for it!!!!
    we can meet outside Southall Gurdwara.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by rajneetk)
    Sorry for what?
    For being from Birmingham- it is the pits.
    Offline

    14
    (Original post by shawtyb)
    im up for meeting people if there nice and not ********s

    people on my id love to meet list are:
    Awww thank you :love: one day why not :yep:
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by meenu89)
    For being from Birmingham- it is the pits.
    Pmsl... which part of Birmingham have you visited?
    I currently love living in Birmingham.

    Handsworth is the pits.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Reue)
    I assure you the conversation will be well worth the investment.
    best be else you can buy the next round!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    no one wants to meet meee :dontknow:
    sooo nope :no:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    And why?
    Spoiler:
    Show
    Loool um I do the same were as bad as each other lol
    Because you know why
    Spoiler:
    Show
    lol tbf i cant date a girl who does not love KFC. It is too involved in my relationship
    Offline

    18
    I'm a bit scared of the thought of meeting TSR members. :afraid:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.