Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

My username means "Life is a bit*h" in Urdu/Hindi AMA Watch

    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    :rofl:

    No one was meant to know...

    You're not gay but you're a bit angry so... I can't handle anger
    stop it.. too much ass sucking

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ServantOfMorgoth)
    Bi. I said that before.

    Posted from TSR Mobile
    u prefer men or female
    whats ur gender?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by KaminiZindagi)
    u prefer men or female
    whats ur gender?

    Posted from TSR Mobile
    Male. Idk which I prefer more.

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ServantOfMorgoth)
    Male. Idk which I prefer more.

    Posted from TSR Mobile
    would u date a 5 foot 5 guy

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by KaminiZindagi)
    would u date a 5 foot 5 guy

    Posted from TSR Mobile
    Yep.

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ServantOfMorgoth)
    Yep.

    Posted from TSR Mobile
    thanks mate

    i kinda get depressed over my height sometomes

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by the bear)
    are you wheatish ?
    :wtf: who even says "are you wheatish?" :laugh:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by KaminiZindagi)
    thanks mate

    i kinda get depressed over my height sometomes

    Posted from TSR Mobile
    Aww. I was only joking about the stuff I said eariler.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by ZuluK)
    :rofl:

    No one was meant to know...

    You're not gay but you're a bit angry so... I can't handle anger
    I aint angry but I can fly tho
    Offline

    18
    ReputationRep:
    When did you leave Islam?
    Online

    20
    ReputationRep:
    (Original post by XxKingSniprxX)
    :wtf: who even says "are you wheatish?" :laugh:
    well bear™ Baba does obvs

    :bhangra:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Kash24411)
    When did you leave Islam?
    Because I was not planning to remain celibate.

    And Sharia Waria is ********

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by KaminiZindagi)
    Because I was not planning to remain celibate.

    And Sharia Waria is ********

    Posted from TSR Mobile
    :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by the bear)
    well bear™ Baba does obvs

    :bhangra:


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ServantOfMorgoth)
    :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    :sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by KaminiZindagi)
    Because I was not planning to remain celibate.

    And Sharia Waria is ********

    Posted from TSR Mobile
    Well i meant to ask what age you left but thanks for your answer lol
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Hey, I live in London- people are willing to high five. You can do it with friends
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    you aren't funny either fam...
    dont ever hate your life... be thankful that you have one and a good one...
    Spoiler:
    Show
    not like this...
    This is racist.

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ServantOfMorgoth)
    This is racist.

    Posted from TSR Mobile
    Yep

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Steampunk_Turtle)
    Hey, I live in London- people are willing to high five. You can do it with friends
    Okay mate. In fact I am gonna high five stranger especially those corruptive and introverted businessmen with their pathetic political correct gloomy business suits.

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: May 1, 2016
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.