Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

How are you feeling right now? watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by jedanselemyia)
    Still sick, too
    Relaxed, but a bit down.
    Whats wrong with you hun? I hope you get better soon.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Foo.mp3)
    Still sick, albeit a lot less acutely :sick:
    Rest up well,deary
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by lou 22)
    I have stopped now as I flicked one across the room XD I dont know my own strength .
    Skittles are very strong
    Offline

    18
    (Original post by moment of truth)
    I'm okay. Just tired and hungry lol.

    :lovehug:

    sleep and eat! :yum:

    im lacking motivation :gasp:

    :lovehug:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    like if I close my eyes, I would cry
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by moment of truth)
    I don't really have anything to recoup from tbh, just need to change my routine a bit and make sure I do some exercise and eat properly.

    How are you feeling?
    Oh okay, I need to change my rountine desperately. Change is good .

    I feel alright, just want to scream. I actually will as I am home alone .
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by lou 22)
    Whats is up with me likkle baba Foo Foo?
    (Original post by queen-bee)
    Rest up well,deary
    Me has flatmate-flu. Y'all can stop emasculating my sorry ass now btw, fanxxx :emog:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by lou 22)
    Go woop some asses jk, put a note on your door saying “Knock my door If you want a severe ass kicking”.
    Haha I like that
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by lou 22)
    Whats wrong with you hun? I hope you get better soon.
    Thank you
    I no longer have a headache so I'm better.
    Just have work and uni on my mind.
    I've also been denied entry on a thread yet again haha
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Foo.mp3)
    Me has flatmate-flu. Y'all can stop emasculating my sorry ass now btw, fanxxx :emog:
    Okay sugar pie .
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by queen-bee)
    Skittles are very strong
    They are, I was tempted to eat it but then I just palyed a bit of Bin basketball .
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by HYI52N)
    like if I close my eyes, I would cry
    Whats wrong?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Foo.mp3)
    Me has flatmate-flu. Y'all can stop emasculating my sorry ass now btw, fanxxx :emog:
    It's called TLC,sugarplum
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Ndella)
    Haha I like that
    I thoight you might .
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by jedanselemyia)
    Thank you
    I no longer have a headache so I'm better.
    Just have work and uni on my mind.
    I've also been denied entry on a thread yet again haha
    .
    Thank goodness .
    Oh dear, I hope you can power through it .
    That always happens to me.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by lou 22)
    .
    Thank goodness .
    Oh dear, I hope you can power through it .
    That always happens to me.
    Yup I'm usually never sick so it's always weird
    I will!!! I have to!

    Glad I'm not the only one. And it's usually on the threads on race/racism etc... But I'm not the troll.
    So yeah maybe I need to diversify. But that's I get the most reps so...
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by jedanselemyia)
    Yup I'm usually never sick so it's always weird
    I will!!! I have to!

    Glad I'm not the only one. And it's usually on the threads on race/racism etc... But I'm not the troll.
    So yeah maybe I need to diversify. But that's I get the most reps so...
    Oh it must be. I always have something going on xD.

    That maybe so they can clean it up .Or the thread may of been deleted so it wilk come up with that message.

    .
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by lou 22)
    Oh it must be. I always have something going on xD.

    That maybe so they can clean it up .Or the thread may of been deleted so it wilk come up with that message.

    .
    Alright then.

    Btw, I was surfing on a thread about the West Midlands, and you're from Bham too?
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by jedanselemyia)
    Alright then.

    Btw, I was surfing on a thread about the West Midlands, and you're from Bham too?
    .

    Yep, born and bred .
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by lou 22)
    .

    Yep, born and bred .
    Same, only the born part though.
    I lived in Handsworth until I was 4.
 
 
 
Poll
Do I go to The Streets tomorrow night?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.