Join now - draw Watch

Boss_Rhythm
Badges: 21
Rep:
?
#1461
Report 3 years ago
#1461
(Original post by CheeseIsVeg)
ditto^^
c u then
Where ya at?
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1462
Report 3 years ago
#1462
(Original post by Boss_Rhythm)
Where ya at?
Lol sos, internet issues, was trying to buy my ticket, I will just amend my tag list and be making that game of banta
0
reply
Boss_Rhythm
Badges: 21
Rep:
?
#1463
Report 3 years ago
#1463
(Original post by CheeseIsVeg)
Lol sos, internet issues, was trying to buy my ticket, I will just amend my tag list and be making that game of banta
Aiight do it asap... I gtg by 11pm
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1464
Report 3 years ago
#1464
Room No:186
Code: bant
For Boss_Rhythm and fatima1998 (TaintedLight ofc :teehee: )
May the bants commence :lol:
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1465
Report 3 years ago
#1465
Nice one mates eternaforest
TaintedLight fatima1998 Boss_Rhythm
Spoiler:
Show
#dreamteam
0
reply
Boss_Rhythm
Badges: 21
Rep:
?
#1466
Report 3 years ago
#1466
(Original post by CheeseIsVeg)
Nice one mates eternaforest
TaintedLight fatima1998 Boss_Rhythm
Spoiler:
Show
#dreamteam
Aiight then
0
reply
TheOtherSide.
Badges: 19
Rep:
?
#1467
Report 3 years ago
#1467
(Original post by CheeseIsVeg)
Nice one mates eternaforest
TaintedLight fatima1998 Boss_Rhythm
Spoiler:
Show
#dreamteam
I see that I've been replaced. :emo:

Oh, and why does TSR look so weird? :confused:
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1468
Report 3 years ago
#1468
(Original post by TheOtherSide.)
I see that I've been replaced. :emo:

Oh, and why does TSR look so weird? :confused:
Well you weren't on yesterday :emo:
But if you're on later, I'm sure we can make arrangements
TSR has been updated so stuff has changed :woo:
0
reply
Kevin De Bruyne
Badges: 21
Rep:
?
#1469
Report 3 years ago
#1469
(Original post by TheOtherSide.)
I see that I've been replaced. :emo:

Oh, and why does TSR look so weird? :confused:
http://www.thestudentroom.co.uk/show....php?t=4190887

:hide:
0
reply
TheOtherSide.
Badges: 19
Rep:
?
#1470
Report 3 years ago
#1470
(Original post by CheeseIsVeg)
Well you weren't on yesterday :emo:
But if you're on later, I'm sure we can make arrangements
TSR has been updated so stuff has changed :woo:
Oh yeah.. :getmecoat:
Don't think I'll be able to make it tonight either. :sad: We'll see. :dontknow:
I can already see two changes. :eek3:
That explains things. :lol: Thank you! :hugs:
1
reply
Boss_Rhythm
Badges: 21
Rep:
?
#1471
Report 3 years ago
#1471
(Original post by TheOtherSide.)
Unimportant Nonsense
Hi! How are you?
Haven't talked to you in a looooooooooong time...
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1472
Report 3 years ago
#1472
(Original post by TheOtherSide.)
Oh yeah.. :getmecoat:
Don't think I'll be able to make it tonight either. :sad: We'll see. :dontknow:
I can already see two changes. :eek3:
r ujokin mate
How can u make the dream team if ur not wiling?
C'est la question...
Spoiler:
Show
:lol: calm ureself TOS
0
reply
TheOtherSide.
Badges: 19
Rep:
?
#1473
Report 3 years ago
#1473
(Original post by Boss_Rhythm)
Hi! How are you?
Haven't talked to you in a looooooooooong time...
Pretty sure it was only a few days ago. :rofl:

But I'm good, I suppose. Just sleepy. And I don't want to go back to school tomorrow. :sigh:

(Original post by CheeseIsVeg)
r ujokin mate How can u make the dream team if ur not wiling? C'est la question...
Spoiler:
Show
:lol: calm ureself TOS
Je ne sais pas. :emo:

Spoiler:
Show
Sorry, but it feels so weird not being able to post number, follows or anything under people's names. :getmecoat:
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1474
Report 3 years ago
#1474
(Original post by TheOtherSide.)
Pretty sure it was only a few days ago. :rofl:
Je ne sais pas. :emo:
Spoiler:
Show
Sorry, but it feels so weird not being able to post number, follows or anything under people's names. :getmecoat:
Moi non plus :laugh:
It sure is, you said it m8 XD
1
reply
Boss_Rhythm
Badges: 21
Rep:
?
#1475
Report 3 years ago
#1475
(Original post by TheOtherSide.)
Pretty sure it was only a few days ago. :rofl:

But I'm good, I suppose. Just sleepy. And I don't want to go back to school tomorrow. :sigh:
Nope... I'm pretty sure we've never talked to each other...
as in... EVAR

That's nice to hear...
Me neither, I have a London maths challenge competition and a cricket match (don't judge)
0
reply
Supercrazy21
Badges: 2
Rep:
?
#1476
Report 3 years ago
#1476
Make a game


Posted from TSR Mobile
0
reply
Boss_Rhythm
Badges: 21
Rep:
?
#1477
Report 3 years ago
#1477
(Original post by Supercrazy21)
Make a game


Posted from TSR Mobile
CheeseIsVeg
0
reply
TheOtherSide.
Badges: 19
Rep:
?
#1478
Report 3 years ago
#1478
(Original post by Boss_Rhythm)
Nope... I'm pretty sure we've never talked to each other...
as in... EVAR

That's nice to hear...
Me neither, I have a London maths challenge competition and a cricket match (don't judge)
Uh huh, yep. :rofl:

Sounds like you're really good at maths.
0
reply
Boss_Rhythm
Badges: 21
Rep:
?
#1479
Report 3 years ago
#1479
(Original post by TheOtherSide.)
Uh huh, yep. :rofl:

Sounds like you're really good at maths.
We never have irl....
I'm alright, I guess.... :/
0
reply
TheOtherSide.
Badges: 19
Rep:
?
#1480
Report 3 years ago
#1480
(Original post by Boss_Rhythm)
We never have irl....
I'm alright, I guess.... :/
Wasn't talking about irl anyway.

:eyebrow: Sounds like you're more than just alright. :yep:
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

what's your favourite season?

Summer (62)
32.8%
Spring (35)
18.52%
Autumn/Fall (46)
24.34%
Winter (36)
19.05%
I love them all equally (10)
5.29%

Watched Threads

View All