*The African Society [Part VIII]*/Any Africans on here?

Announcements Posted on
TSR looking different to you this week? Find out why here. 02-12-2016
    Offline

    2
    stfu A man.

    *grinds towel rack*

    Offline

    0
    ReputationRep:
    :2euk48l::badger::banana::bhangra::bban::bumps::dance::groovy::hoppy::jiggy::parrot::pwnd:

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Amandeep_Psych07)





    Offline

    2
    ReputationRep:
    omg man the new S&S logo is... horrendous
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Mastermind`)
    hahaha, they look like they're about the kiss each other. Ofc a homo like you would post that. :lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by kimprovising)
    omg man the new S&S logo is... horrendous
    it'll warm on you, don't you worry

    (Original post by Amandeep_Psych07)
    hahaha, they look like they're about the kiss each other. Ofc a homo like you would post that. :lol:
    so you have fantasies about S&S, like the e-team and bbhr&tonks do? :no:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by kimprovising)
    omg man the new S&S logo is... horrendous
    It's like a leper with dysentery **** out their own vomit.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Mastermind`)
    it'll warm on you, don't you worry
    lmfao it really won't, I'm afraid.


    (Original post by Amandeep_Psych07)
    It's like a leper with dysentery **** out their own vomit.
    LOOOOOOOOOOOOOOL accurate description tbh
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Mastermind`)
    so you have fantasies about S&S, like the e-team and bbhr&tonks do? :no:
    Err, where did you get that from? :eyeball: If we didn't already know that S&S lack intelligence, we sure do now! :sadnod:
    Offline

    2
    (Original post by Mastermind`)
    it'd look great - just like everyone elses!
    That was me calling for you to make me one :plz2:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Amandeep_Psych07)
    Err, where did you get that from? :eyeball: If we didn't already know that S&S lack intelligence, we sure do now! :sadnod:
    :adore: love you aman
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by kimprovising)
    lmfao it really won't, I'm afraid.




    LOOOOOOOOOOOOOOL accurate description tbh
    it will, you will cherish the logo, perhaps frame it next to your bed!

    (Original post by Amandeep_Psych07)
    Err, where did you get that from? :eyeball: If we didn't already know that S&S lack intelligence, we sure do now! :sadnod:
    don't be a hater

    (Original post by Delta_Aitch)
    That was me calling for you to make me one :plz2:
    oh okay, noted, fan :fan:
    Offline

    2
    Kim told me she's got the S&S calendar right next to her bed, so that the first faces she sees every morning are ours! And Guru Nanak's, of course.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    You wish I had something of yours next to my bed, you disgusting, sickening and deluded boy.
    Offline

    2
    Liar liar chuddies on fire. :eviltongue:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Don't make me sick.
    Offline

    2
    I don't need to, that's your mirror's job.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Nope, you make me more sick than anything in this world.
    Offline

    2
    More lies.

    Offline

    2
    ReputationRep:
    shut up, slut.
 
 
 
Today on TSR
Poll
How are you feeling about doing A-levels?
Useful resources
US study forum

Accommodation profiles:

iQ Student Accommodation

iQ Student Accommodation

Great value student rooms in city centre locations all across the UK


X1 Lettings

X1 Lettings

Luxury student accommodation in Liverpool & Manchester.


Collegiate Accommodation

Collegiate Accommodation

"This is student living. Just better."


Scape Student Living

Study Inn

Providing stunning high quality, boutique student accommodation throughout the UK


The Student Housing Company

The Student Housing Company

Award-winning student accommodation - voted by 22,000 students.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.