Join TSR now and chat with students like youSign up now
    Offline

    2
    ReputationRep:
    People who masturbate a lot live longer, that's all I need to know


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Robbie242)
    you're a bit like a walking contradiction
    Don't you mean he's a bit like a '****ing contradiction'?

    :rofl:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by KingStannis)
    Attachment 278205
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by sarcasmrules)
    90% of guys masturbate in the shower. The other 10% sing a song. Do you know what song?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Tootles)
    get a GRIP.
    pun intended
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Who the hell hasn't bashed the bishop? Flogged the dolphin, had a five knuckle shuffle, choked the chicken, spanked the monkey, had a tommy tank, beat the meat.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Staceyc1990)
    I think it's unusual for a guy not to of even tried it


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Are you from the East Midlands?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Precious Illusions)
    Oh yoooooooooou :fan: Apparently calling you gorgeous means I'd go to to second base with you...whatever that even means...
    (Original post by Changing Skies)
    Hehe that's just way too funny :lol:

    Who knows

    Posted from TSR Mobile
    Well well well.

    Spoiler:
    Show



    Spoiler:
    Show
    I'm sorry, I couldn't resist.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by The_Dragonborn)
    Well well well.

    Spoiler:
    Show



    Spoiler:
    Show
    I'm sorry, I couldn't resist.
    Lmao. You and ****in' Ainsley Harriot.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Precious Illusions)
    Lmao. You and ****in' Ainsley Harriot.
    I would have liked to have put a "Mind if I Slytherin" meme, but I couldn't find a decent/pervy enough one.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by The_Dragonborn)
    I would have liked to have put a "Mind if I Slytherin" meme, but I couldn't find a decent/pervy enough one.
    Lmao. I hate Harry Potter though so the answer would have been no
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Precious Illusions)
    Lmao. I hate Harry Potter though so the answer would have been no
    So does Changing Skies (I believe she thinks it mediocre at best).

    How about this one?

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Solivagant)
    I was talking to a girl earlier, and she thought it was really weird that I've never masturbated. I'm nearly 18, is it really odd? It can't just be me :erm:
    Same here, I nvr fapped and my guy friends think I'm strange
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by maddo)
    Are you from the East Midlands?
    No..... Why?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Staceyc1990)
    No..... Why?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    In your previous post you mistook 'have' for 'of'. I don't mean that patronisingly, I just don't think I've seen that outside the NLD regions.
    Offline

    19
    I've never done it either. Genuinely thought this was normal up to about 17, when I started to realise :emo:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by maddo)
    In your previous post you mistook 'have' for 'of'. I don't mean that patronisingly, I just don't think I've seen that outside the NLD regions.
    Ahh right, I just looked back and it does look strange lol I was really tired when I posted it!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Staceyc1990)
    I think it's unusual for a guy not to of even tried it


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yeah, I've learned that now. Ah well, it's good to be unusual

    (Original post by KongShou)
    How do you control it then? I know I wont be able to.
    I don't know. I suppose it's harder for someone who does it regularly to not do it than it is for me.

    (Original post by Ruthless Dutchman)
    I'll admit that it's not common from what I know.Of course you have some people doing that for religious reasons, some for their personal morale, some purely because they're not interested.

    I'm guessing for you it's more for personal morale/choice?
    Well it's not for religious reasons, I just never have. Can't really explain it :erm:

    (Original post by Lazy77)
    I don't really believe you tbh, either that or you are just incredibly unadventurous. Let's say, for whatever reason, you get through most of adolescence as you claim to have without bothering, either due to not feeling the urge, or it ever really occurring to you. Assuming you have no moral or religious objections to it, there is no reason for you not to have tried it out once you became aware it was something people did. You're telling me you know it's this thing people talk about and almost everyone does, and that you can, but you don't?
    I am quite boring tbf :lol:
    (Original post by Ruthless Dutchman)
    You could take the same attitude to drinking alcohol. It's just an activity not everyone does.
    Never done that either :rofl:
    • Thread Starter
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by chukster97)
    Same here, I nvr fapped and my guy friends think I'm strange
    :five:

    Clearly they are just jealous of us :lol:

    (Original post by Maid Marian)
    I've never done it either. Genuinely thought this was normal up to about 17, when I started to realise :emo:
    I suppose there isn't the same stigma when it comes to girls and there is with lads. I'm sure I remember reading somewhere that whilst on 90% of lads admit to masturbating regularly, only about 40% of girls do.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Solivagant)
    Yeah, I've learned that now. Ah well, it's good to be unusual



    I don't know. I suppose it's harder for someone who does it regularly to not do it than it is for me.



    Well it's not for religious reasons, I just never have. Can't really explain it :erm:



    I am quite boring tbf :lol:


    Never done that either :rofl:
    Lol yeah it's certainly different. Maybe there's a lot more people who don't do it than we realise! So have you never even been tempted to try it?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: April 17, 2014
Poll
Should MenACWY vaccination be compulsory at uni?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.