Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

Would you let your son dress up as a princess? watch

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Danz123)
    You're really equating same-sex love to murder here aren't you? Bloody hell mate, now if that isn't homophobic I don't know what is. Do you not see the glaring difference that sex between two people of the same gender HARMS NOONE. There doesn't need to be a baby 9 months down the line for it to classify as harmless. On the other hand, at the end of a murder someone is ****ing dead. I'm not sure why I needed to spell it out for you but there it is.
    Maybe it does harm people.... AIDS
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ermahgerd11)
    Definitely not! Don't want my son growing up a pussy
    jesus christ :rofl:

    (Original post by Kittiara)
    Sure, if he wanted to. That's what dressing up is all about - you can pretend to be whoever/whatever you want to be for a night, and have some fun.
    Yea but "for a night" could turn into a lifetime...
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by MangoCrazy)
    Lol today a saw a cute little boy wearing a sari :rofl:
    you are ****ing lying! I am so done :rofl::rofl:
    Spoiler:
    Show
    was it me? :toofunny:
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by Mal Baadshah)
    you are ****ing lying! I am so done :rofl::rofl:
    Spoiler:
    Show
    was it me? :toofunny:
    No I'm being serious. I smiled and just couldn't stop grinning. The were two other girls wearing them as well I think he just wanted to fit on or something :lol:

    You're not cute m8. Too old and badass :rofl2:

    :teehee:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by MangoCrazy)
    No I'm being serious. I smiled and just couldn't stop grinning. The were two other girls wearing them as well I think he just wanted to fit on or something :lol:

    You're not cute m8. Too old and badass :rofl2:

    :teehee:
    omd I cannot tonight with you ****ing people :facepalm2::rofl:
    dat image doe
    and I'm sexy shut up man
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by NathanDYEL)
    Maybe it does harm people.... AIDS
    Omg really dude? You're coming out with all these arguments and I now see why you had to say 'I'm not homophobic' before... because from your posts you clearly are. :lol:

    HIV can be passed on from anal or vaginal intercourse... meaning straight or gay sex, it doesn't matter, you're still at risk if you don't wear protection and/or know your partner is clean.
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by Mal Baadshah)
    omd I cannot tonight with you ****ing people :facepalm2::rofl:
    dat image doe
    and I'm sexy shut up man
    What's wrong with girls wearing saris. You're dumb bro.
    Yh so sexy I can see dem white teeth shining and long daddy-long leg fingers.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by MangoCrazy)
    What's wrong with girls wearing saris. You're dumb bro.
    Yh so sexy I can see dem white teeth shining and long daddy-long leg fingers.
    my fingers are everything.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Danz123)
    Omg really dude? You're coming out with all these arguments and I now see why you had to say 'I'm not homophobic' before... because from your posts you clearly are. :lol:

    HIV can be passed on from anal or vaginal intercourse... meaning straight or gay sex, it doesn't matter, you're still at risk if you don't wear protection and/or know your partner is clean.

    Gay people spread it more though.
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by Mal Baadshah)
    my fingers are everything.
    You have one finger missing. Oops not gonna come handy now is it..
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Yes. Because clothes should not be gendered. Wear wtf you want. If he were older, I would warn him about the dangers of dressing up like than e.g. he may get picked on and even threatened with physical violence, but if I had a son I would let them be who the hell they want to be.

    It's about time we got rid of the gender binary bs.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by MangoCrazy)
    You have one finger missing. Oops not gonna come handy now is it..
    my thumb is tucked in shut up *wipes my tears with my long appendages*
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Danz123)
    HIV can be passed on from anal or vaginal intercourse... meaning straight or gay sex, it doesn't matter, you're still at risk if you don't wear protection and/or know your partner is clean.
    yeaaaaa but...come on....

    and gays dont really need protection...
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by NathanDYEL)
    Maybe it does harm people.... AIDS
    Yes, whereas straight people never contract STI's. -eye roll-
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by Mal Baadshah)
    my thumb is tucked in shut up *wipes my tears with my long appendages*
    I don't shut up for people
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by MangoCrazy)
    I don't shut up for people
    do you shut up for insects?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by battycatlady)
    Yes, whereas straight people never contract STI's. -eye roll-
    Still looking for where i said they didn't......... -eye roll-
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by NathanDYEL)
    Still looking for where i said they didn't......... -eye roll-
    So on that basis, heterosexual people are also harmful, yes?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by battycatlady)
    It's about time we got rid of the gender binary bs.
    You'd have to get rid of humanity to do that. There is no "gender". Only sex which is genetically determined.


    To answer the OP: Of course not. I'd want my children to healthy, well-adjusted people and in tune with their own nature whether masculine or feminine.
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by Mal Baadshah)
    do you shut up for insects?
    Myself only.
    No.
 
 
 
Poll
Are you going to a festival?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.