ship people on TSR

Announcements
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Reachin4TheStars)
    :lol: Just tryna hide it babe
    There is nothing there :cry:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    There is nothing there :cry:
    Maybe Sean's a player then
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I meant gf lmao :/

    Aww, I'd give you a big hug :lol:
    Aww and i'd back off cause you sir have no right to hug moi How haram.

    Going around saying he'll hug random girls. How haram. Hamza i am disappointed in you :dry::dry::dry::dry:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by anonymous)
    op your clearly trying to cause an argument the ship in the original post isnt healthy. Upperchelon has a bf i think and rob well he is rob what can you say?
    ty ty ty
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Reachin4TheStars)
    Maybe Sean's a player then
    You should ask him
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    You should ask him
    Dw I got my tricks
    Offline

    2
    ReputationRep:
    When no one tags u lmao
    tag urself ^^
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    On a ship to do what? haram stuff?
    Aysha can make it halal if she has her scarf on, and hamza can just grow a beard
    And i shall be there to make sure they dont do naughty stuff on the ship.
    I shall be their partition
    Hahaha just to hold hands ini noo haraam stuff:facepalm:
    Does Aysha wear a scarf , i think she does? Idek & yeah Hamza has to grow a beard lmao
    Haha wth you are going to join them on a ship like why let em enjoy loool :rofl:
    Spoiler:
    Show
    if you wanna see a pic of me pm me

    Posted from TSR Mobile
    #1

    (Original post by TSR Mustafa)
    When no one tags u lmao
    tag urself ^^
    TSR Mustafa and TelAviv


    Happy now?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by TSR Mustafa)
    When no one tags u lmao
    tag urself ^^
    No one has tagged me either. It's because I made the terrible joke on the first page.
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Aww and i'd back off cause you sir have no right to hug moi How haram.

    Going around saying he'll hug random girls. How haram. Hamza i am disappointed in you :dry::dry::dry::dry:
    fine, now I'm gonna run away

    (Original post by Ayaz789)
    Hahaha just to hold hands ini noo haraam stuff:facepalm:
    Does Aysha wear a scarf , i think she does? Idek & yeah Hamza has to grow a beard lmao
    Haha wth you are going to join them on a ship like why let em enjoy loool :rofl:
    Spoiler:
    Show
    if you wanna see a pic of me pm me
    Posted from TSR Mobile
    Beard?! Nooooo
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Hahaha just to hold hands ini noo haraam stuff:facepalm:
    Does Aysha wear a scarf , i think she does? Idek & yeah Hamza has to grow a beard lmao
    Haha wth you are going to join them on a ship like why let em enjoy loool :rofl:
    Spoiler:
    Show
    if you wanna see a pic of me pm me
    Posted from TSR Mobile
    Hold hands is the first step dude. Then things escalate and haram stuff bomb!
    Yh Aysha wears a scarf i think she told me. Hamza is only 16 i dont think he needs a beard tbh
    Spoiler:
    Show
    Haram bruh
    (Original post by UWS)
    No one has tagged me either. It's because I made the terrible joke on the first page.
    :emo:
    (Original post by hamza772000)
    fine, now I'm gonna run away


    Beard?! Nooooo
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    No one has tagged me either. It's because I made the terrible jokes on the first page.
    Its only terrible if it went unnoticed
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    No one has tagged me either. It's because I made the terrible joke on the first page.
    I am a ****ing terrible joke on the op because of whoever decided to put me in this god forsaken pairing
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by retro_turtles)
    Its only terrible if it went unnoticed
    Oh believe me, most of my jokes are terrible and people notice :lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Hold hands is the first step dude. Then things escalate and haram stuff bomb!
    Yh Aysha wears a scarf i think she told me. Hamza is only 16 i dont think he needs a beard tbh
    Spoiler:
    Show
    Haram bruh

    :emo:

    Haha okay keep them away from each other then! haram stuff bomb lmfao :rofl: yeah lol & 16 is too young do you think? therefore he is not legal enough then
    Spoiler:
    Show
    is it haraam? Aysha never complained


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by junayd1998)
    tasha_tah
    <3 :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Hold hands is the first step dude. Then things escalate and haram stuff bomb!
    Yh Aysha wears a scarf i think she told me. Hamza is only 16 i dont think he needs a beard tbh
    Spoiler:
    Show
    Haram bruh
    :emo:

    Are you guys talkin about me?! :/

    And yh at least u understand
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Oh believe me, most of my jokes are terrible and people notice :lol:
    Imo the terrible jokes are the best hence why i am such a huge fan of puns and dad jokes
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Oh believe me, most of my jokes are terrible and people notice :lol:
    No, ur jokes are funny lmao not even lying
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: December 11, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Would you prefer to be told about sex by your:
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.