Girls Vs Boys MK XI Watch

This discussion is closed.
shadowdweller
  • Volunteer Section Leader
  • Peer Support Volunteers
Badges: 21
Rep:
?
#1741
Report 5 years ago
#1741
(Original post by incipientT)
Vastra was 2nd gen shadow, tali was first gen...

ok.

Hmm, ok... surprised it can do the later if it can't do the former...
Yeah, I know that was my point.

When does technology ever act logically?

Posted from TSR Mobile
0
Black Rose
  • Study Helper
Badges: 21
#1742
Report 5 years ago
#1742
(Original post by shadowdweller)
Amelia



It's fine, I wasn't like actually annoyed
Oh right, I really like that name, if Will and Kate had a girl, I'd want it to be named that...

Alright then.

Did you get my other quote?

180
0
ElGenioEstúpido
Badges: 19
Rep:
?
#1743
Report 5 years ago
#1743
Like a somebody
0
mccrae01
Badges: 17
Rep:
?
#1744
Report 5 years ago
#1744
182
0
incipientT
Badges: 16
Rep:
?
#1745
Report 5 years ago
#1745
(Original post by AMYC1999)
Ah right :rollseyes:

:lol:

The same.

Somewhere...
:smug:

Oh well, hopefully we can both have some more interesting days soon

Hmm, when am I going to find out about it?
(Original post by shadowdweller)
Yeah, I know that was my point.

When does technology ever act logically?

Posted from TSR Mobile
Why did you say 'idek' then? :confused:

When the bugs are gone, the logic comes out to play
0
Black Rose
  • Study Helper
Badges: 21
#1746
Report 5 years ago
#1746
(Original post by incipientT)
:smug:

Oh well, hopefully we can both have some more interesting days soon

Hmm, when am I going to find out about it?
*crosses fingers*

One day...

OK, let me give you a proper response, well I think I've told you enough about it so I'm not going to tell you where. And TGND isn't on atm so..
0
incipientT
Badges: 16
Rep:
?
#1747
Report 5 years ago
#1747
(Original post by TheGirlNextDoor)
No I meant you were being sarcastic!! :rolleyes: I was actually being serious. I used to play Unreal Tournament A LOT. And then CS and a bit of Halo and other stuff too
Really?

Anyway, that's reminded me- now I've got a new computer,, that's another one I can play
0
Black Rose
  • Study Helper
Badges: 21
#1748
Report 5 years ago
#1748
(Original post by mccrae01)
182
:wavey: Not talked to you in a while, how you been?

Poor you, you missed out on being thread starter again..

176
0
User990473
Badges: 0
Rep:
?
#1749
Report 5 years ago
#1749
anybody want stir fry? :ahee:
0
mccrae01
Badges: 17
Rep:
?
#1750
Report 5 years ago
#1750
178 - I'm fine - watching the f1at the moment.

Not too bothered about missing out - most of the time the thread ends during the night while I'm asleep so there's less chance I will get to do it.
0
BurstingBubbles
  • Volunteer Section Leader
  • Peer Support Volunteers
Badges: 20
Rep:
?
#1751
Report 5 years ago
#1751
(Original post by AMYC1999)
:yep: 190 by my last post...
yay, thank you you girls have done great
0
shadowdweller
  • Volunteer Section Leader
  • Peer Support Volunteers
Badges: 21
Rep:
?
#1752
Report 5 years ago
#1752
(Original post by AMYC1999)
Oh right, I really like that name, if Will and Kate had a girl, I'd want it to be named that...

Alright then.

Did you get my other quote?

180
Who?

Which quote?

(Original post by incipientT)
Why did you say 'idek' then? :confused:

When the bugs are gone, the logic comes out to play
Way too tired to explain at the time

Pahahaha that was good

Right I'm heading out now, will be back later

Posted from TSR Mobile
0
Black Rose
  • Study Helper
Badges: 21
#1753
Report 5 years ago
#1753
(Original post by Occams Chainsaw)
anybody want stir fry? :ahee:
No thank you, just had pasta

(Original post by bubble999)
yay, thank you you girls have done great
did i read 'you girls' ??? Hey you helped too.

174
0
BurstingBubbles
  • Volunteer Section Leader
  • Peer Support Volunteers
Badges: 20
Rep:
?
#1754
Report 5 years ago
#1754
(Original post by AMYC1999)


did i read 'you girls' ??? Hey you helped too.
haha aww thanks, but I'm slacking, need to up my game!
0
Black Rose
  • Study Helper
Badges: 21
#1755
Report 5 years ago
#1755
(Original post by mccrae01)
178 - I'm fine - watching the f1at the moment.

Not too bothered about missing out - most of the time the thread ends during the night while I'm asleep so there's less chance I will get to do it.
Oh ok cool, did you watch DW???? :hmmm:

True, alright then.

(Original post by shadowdweller)
Who?

Which quote?

Right I'm heading out now, will be back later

Posted from TSR Mobile
Duke and Duchess of Cambridge...Prince William and Kate Middleton

I think I did the quote wrong, I'll fix it now, on another thread...

See ya. :wavey:

170
0
User990473
Badges: 0
Rep:
?
#1756
Report 5 years ago
#1756
(Original post by AMYC1999)
No thank you, just had pasta
Did you make it yourself?
0
mccrae01
Badges: 17
Rep:
?
#1757
Report 5 years ago
#1757
(Original post by AMYC1999)
Oh ok cool, did you watch DW???? :hmmm:

True, alright then.



Duke and Duchess of Cambridge...Prince William and Kate Middleton

I think I did the quote wrong, I'll fix it now, on another thread...

See ya. :wavey:
Nope - shamefully I'm not a doctor who fan.
0
Black Rose
  • Study Helper
Badges: 21
#1758
Report 5 years ago
#1758
(Original post by Occams Chainsaw)
Did you make it yourself?
:nah: wait..I just realised that I don't think I've made pasta before...oh no I did, lasagne (that didn't go too well)
0
Black Rose
  • Study Helper
Badges: 21
#1759
Report 5 years ago
#1759
(Original post by bubble999)
haha aww thanks, but I'm slacking, need to up my game!
No worries, how about now? win a game?

172
0
incipientT
Badges: 16
Rep:
?
#1760
Report 5 years ago
#1760
(Original post by shadowdweller)
W
Way too tired to explain at the time

Pahahaha that was good

Right I'm heading out now, will be back later

Posted from TSR Mobile
Lazy

:hat2:

C ya....
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How did your Edexcel GCSE Maths Paper 1 go?

Loved the paper - feeling positive (132)
25.1%
The paper was reasonable (232)
44.11%
Not feeling great about that exam (100)
19.01%
It was TERRIBLE (62)
11.79%

Watched Threads

View All