Turn on thread page Beta

Post an interesting picture of you! watch

    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    You know nothing m8 and omg you will be riding the cow, how udderly ridiculous :hand:

    Spoiler:
    Show
    :ahee:
    Omg m8 :rofl: I'll give you that one m8 are you proud of that one. Make another one, I dairy you :ahee::getmecoat:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Zuki)
    Omg m8 :rofl: I'll give you that one m8 are you proud of that one. Make another one, I dairy you :ahee::getmecoat:
    omg m8, I would have made another joke but it's in one ear and out the udder with you :hand: :ahee:
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    omg m8, I would have made another joke but it's in one ear and out the udder with you :hand: :ahee:
    Omg what is your beef with me? It was an honest misteak :ahee:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Zuki)
    Omg what is your beef with me? It was an honest misteak :ahee:
    I have plenty of beef with ya m8, I'm gonna butter ya with my club :ahee: <-----not sure if that worked but still :ahee:
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    I have plenty of beef with ya m8, I'm gonna butter ya with my club :ahee: <-----not sure if that worked but still :ahee:
    No :indiff:

    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Zuki)
    No :indiff:
    You're right, we've been milking this cow joke for too long :ahee:
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    You're right, we've been milking this cow joke for too long :ahee:
    Omg :rofl: how long did you spend thinking for that one
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Zuki)
    Omg :rofl: how long did you spend thinking for that one
    Not long, it just came to me. Did you find it amoosing m8? :ahee:
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    Not long, it just came to me. Did you find it amoosing m8? :ahee:
    Omg m8 mooove over, are you googling cow puns at 3:30AM :rofl:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Zuki)
    Omg m8 mooove over, are you googling cow puns at 3:30AM :rofl:
    Shut up m8, don't get moody with me :toofunny:
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    Shut up m8, don't get moody with me :toofunny:
    M8 ur mootilating the English language :/ :rofl:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Zuki)
    M8 ur mootilating the English language :/ :rofl:
    omg I've herd enough cow jokes to last me a lifetime :hand:

    Spoiler:
    Show
    moo :rofl:
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowKiwi)
    omg I've herd enough cow jokes to last me a lifetime :hand:

    Spoiler:
    Show
    moo :rofl:
    Omg it's time for me to mooove into bed and get some sleep m8 :lol: badnight m8

    Moo
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Zuki)
    Omg it's time for me to mooove into bed and get some sleep m8 :lol: badnight m8

    Moo
    Yeh moo too :ahee: badnight lmao.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Awesome Genius)
    Is that you? Is that your girlfriend?
    Yes and no
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Foo.mp3)
    Yes and no
    That girl is stunning , who is she?!
    Offline

    20
    (Original post by Viva Emptiness)
    Here's a picture of me regretting my life choices in the middle of the night:

    I love how you're still holding your drink.

    Also, alas, I have no pictures of me doing anything interesting...

    Spoiler:
    Show
    ...that are safe posting here




    In seriousness though, it's hard taking a selfie while editing a novel. It's even harder taking one of myself operating the 1910-style spark-gap radio transmitter I built. Then again, those things aren't really all that interesting.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Tootles)
    I love how you're still holding your drink.

    Also, alas, I have no pictures of me doing anything interesting...
    Spoiler:
    Show
    ...that are safe posting here




    In seriousness though, it's hard taking a selfie while editing a novel. It's even harder taking one of myself operating the 1910-style spark-gap radio transmitter I built. Then again, those things aren't really all that interesting.
    Nah it's cos ur butters
    Offline

    20
    (Original post by Awesome Genius)
    Nah it's cos ur butters
    Yeh brah :rolleyes:
 
 
 
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.