Childrens Nursing Applicants - Birmingham City Watch

katieemmaholland
Badges: 1
Rep:
?
#161
Report 3 years ago
#161
Absolutely not its only 12 weeks later! either way I'm going to be a children's nurse! do you?x
(Original post by DaisyG2708)
I really hope so, do you mind starting in Jan? X
0
reply
katieemmaholland
Badges: 1
Rep:
?
#162
Report 3 years ago
#162
(Original post by sam2990)
i hope so lol! im at work at 6am tomorrow i cant be up all night wondering lol!
Let me know how you get on!x
0
reply
DaisyG2708
Badges: 2
Rep:
?
#163
Report 3 years ago
#163
(Original post by katieemmaholland)
Absolutely not its only 12 weeks later! either way I'm going to be a children's nurse! do you?x
Nope! I know a few people who were really funny about it though! Bit weird. Obviously don't want it that badly if they are picky about the start date 🙄🙄🙄 but I'm saying nothing!
0
reply
katieemmaholland
Badges: 1
Rep:
?
#164
Report 3 years ago
#164
Ah well I'm 100% happy I think anyone who gets an offer is lucky! x
(Original post by DaisyG2708)
Nope! I know a few people who were really funny about it though! Bit weird. Obviously don't want it that badly if they are picky about the start date 🙄🙄🙄 but I'm saying nothing!
0
reply
sam2990
Badges: 0
Rep:
?
#165
Report 3 years ago
#165
bright side girls if we get janaury we know were off for christmas lol!
(Original post by katieemmaholland)
Ah well I'm 100% happy I think anyone who gets an offer is lucky! x
0
reply
katieemmaholland
Badges: 1
Rep:
?
#166
Report 3 years ago
#166
haha! true! x
0
reply
DaisyG2708
Badges: 2
Rep:
?
#167
Report 3 years ago
#167
(Original post by sam2990)
bright side girls if we get janaury we know were off for christmas lol!
Very true!!
0
reply
DaisyG2708
Badges: 2
Rep:
?
#168
Report 3 years ago
#168
(Original post by katieemmaholland)
Ah well I'm 100% happy I think anyone who gets an offer is lucky! x
Exactly!! It's so competitive and difficult to get into. If I get an offer I will be over the moon
0
reply
katieemmaholland
Badges: 1
Rep:
?
#169
Report 3 years ago
#169
Fingers crossed, when was you interview again?x

(Original post by DaisyG2708)
Exactly!! It's so competitive and difficult to get into. If I get an offer I will be over the moon
0
reply
DaisyG2708
Badges: 2
Rep:
?
#170
Report 3 years ago
#170
(Original post by katieemmaholland)
Fingers crossed, when was you interview again?x
17th of March at 12:30 😖
0
reply
Sianbx
Badges: 1
Rep:
?
#171
Report 3 years ago
#171
Well done to everyone with offers! Hopefully I'll be seeing some of you around uni☺️


Posted from TSR Mobile
1
reply
Abbie55
Badges: 4
Rep:
?
#172
Report 3 years ago
#172
(Original post by Sianbx)
Well done to everyone with offers! Hopefully I'll be seeing some of you around uni☺️


Posted from TSR Mobile
Ahhh it's so weird to think soon we will all be at uni studying children nursing!!! So happy 😊 X
1
reply
sam2990
Badges: 0
Rep:
?
#173
Report 3 years ago
#173
i got my offer!! january start! not come via ucas yet though bot got an email from BCU around 1150 last night!
1
reply
meghanlouisexxx
Badges: 1
Rep:
?
#174
Report 3 years ago
#174
(Original post by Abbie55)
Ahhh it's so weird to think soon we will all be at uni studying children nursing!!! So happy 😊 X
Did you get Sept start too? If so (and you firm it) i'll see you there!
0
reply
Abbie55
Badges: 4
Rep:
?
#175
Report 3 years ago
#175
(Original post by meghanlouisexxx)
Did you get Sept start too? If so (and you firm it) i'll see you there!
Yeah I got a September start 😀 I'll be firming it!! So exciting X
0
reply
DaisyG2708
Badges: 2
Rep:
?
#176
Report 3 years ago
#176
(Original post by sam2990)
i got my offer!! january start! not come via ucas yet though bot got an email from BCU around 1150 last night!
Congrats !!!
0
reply
Abbie55
Badges: 4
Rep:
?
#177
Report 3 years ago
#177
(Original post by sam2990)
i got my offer!! january start! not come via ucas yet though bot got an email from BCU around 1150 last night!
Congrats!!!!!! 😀
0
reply
Sianbx
Badges: 1
Rep:
?
#178
Report 3 years ago
#178
Does anyone know the start date for September intake? I hope it's October because I don't come back off holiday until the 12th September X


Posted from TSR Mobile
0
reply
meghanlouisexxx
Badges: 1
Rep:
?
#179
Report 3 years ago
#179
(Original post by Abbie55)
Yeah I got a September start 😀 I'll be firming it!! So exciting X
Yay! at least i'll kinda know someone!x
0
reply
meghanlouisexxx
Badges: 1
Rep:
?
#180
Report 3 years ago
#180
(Original post by Sianbx)
Does anyone know the start date for September intake? I hope it's October because I don't come back off holiday until the 12th September X


Posted from TSR Mobile
I'm pretty sure it's the 19th! Thats for Welcome Week!x
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

University open days

  • Birmingham City University
    Undergraduate Open Day Undergraduate
    Sun, 24 Nov '19

What offers have you received from universities?

Unconditional (51)
21.43%
Unconditional if firmed (18)
7.56%
Unconditional if insurance (2)
0.84%
Both unconditional and unconditional if firm/insurance (5)
2.1%
No unconditional offers (162)
68.07%

Watched Threads

View All