Turn on thread page Beta
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by grace)
    agreed.
    lets agree to disagree
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by neha p)
    do you not feel that fly by needs to show his face now that he has seen both of us? i think so!
    I think that fly by needs to show his face on MSN because i need his help
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by F. Poste)
    I think that fly by needs to show his face on MSN because i need his help
    hehe yes mam!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I wonder what he looks like 2. :rolleyes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Whats_The_411?)
    I wonder what he looks like 2. :rolleyes:
    hehe...i kinda know!
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by Whats_The_411?)
    I wonder what he looks like 2. :rolleyes:
    you dont want to know.


    PS: i still dunno whether you're male or female??
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Fly By)
    you dont want to know.


    PS: i still dunno whether you're male or female??
    Fly by your making me mad :mad:. Read my profile.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by neha p)
    hehe...i kinda know!
    Do share neha p
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by Whats_The_411?)
    Fly by your making me mad :mad:. Read my profile.
    lol sorry...ahhhh.

    i'm male too by the way
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Fly By)
    lol sorry...ahhhh.

    i'm male too by the way

    i was always confused...there was a time when i believed both you and the wolf to be female lesbians....
    Offline

    3
    ReputationRep:
    well done *Claps*
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by grace)
    i was always confused...there was a time when i believed both you and the wolf to be female lesbians....
    nah only wolf..
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Fly By)
    lol sorry...ahhhh.

    i'm male too by the way
    Well we have something in common . Now what do you look like.

    P.S because of fly by my avatar will be changing
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Fly By)
    nah only wolf..
    :eek: seriously?! :confused:
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by Whats_The_411?)
    Well we have something in common . Now what do you look like.

    P.S because of fly by my avatar will be changing
    yep change it! its really confusing me!

    (Original post by grace)
    :eek: seriously?! :confused:
    yep all true
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Fly By)
    nah only wolf..
    WTF man, what did i tell you about the 3 secrets u must keep
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by TheWolf)
    WTF man, what did i tell you about the 3 secrets u must keep
    i dunno if i'm being really gullible here...but i'm so confused. What are you wolf?!
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by TheWolf)
    WTF man, what did i tell you about the 3 secrets u must keep
    , I'll delete all the posts now sorry...
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by grace)
    i dunno if i'm being really gullible here...but i'm so confused. What are you wolf?!
    lol im not lesbian/gay
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by TheWolf)
    lol im not lesbian/gay
    right, so you are a straight male. Everything is so much clearer now!
 
 
 
Poll
Who is most responsible for your success at university
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.