Join TSR now and chat with students like youSign up now
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by CorpusLuteum)
    Wallah I have only written 24 out of 1200 words for my essay hamza stop distracting me lol I have to log off here before I end up staying awake for 24 hours.

    Thanksssss, you too!!!!
    It's so late lol, you can put your brain on snooze now xP
    Same boat headed nowhere xD
    oooh, holy sh*tcakes :/
    Nah, I wouldn't want that, yh log off now! Or Jacob will haunt you in ur dreams...


    Nah, cba to do so
    Well, it has to head somewhere, Genius

    ttyl i guess lol do ur work! gn
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    oooh, holy sh*tcakes :/
    Nah, I wouldn't want that, yh log off now! Or Jacob will haunt you in ur dreams...


    Nah, cba to do so
    Well, it has to head somewhere, Genius

    ttyl i guess lol do ur work! gn
    Oml hahaha, not [email protected]££$%!
    Oh right, or it could head nowhere if x=0....
    O.o
    ANYWAY yalla I'll talk to you laterrrrr, goodnight!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by CorpusLuteum)
    Oml hahaha, not [email protected]££$%!
    Oh right, or it could head nowhere if x=0....
    O.o
    ANYWAY yalla I'll talk to you laterrrrr, goodnight!
    Haha, lol, make dua, that's the only way out

    Eh, pleasee, not at this time :/

    Yeah talk to you later Finish yo workkk gn
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Yeah they were right Not good at all
    Oops, sorry was in the shower.
    You've gone now but I really could do with someone to talk to but never mind
    :hugs:
    Goodnight
    Hmm did you see that video I posted in the Motivational thread last night? Try to use it to make you stronger (you're already a very strong person )
    Aww I did stay up a little later than I said I would but I figured you'd be in the shower so I went to bed sorry about that - I was too tired. I have stuff to do tonight so my time's very limited but maybe we can speak about it later this evening?
    :hugs:
    Morning
    Spoiler:
    Show

    Remember, if I'm not online, you can still PM whatever you want so you can just get your thoughts down. It doesn't matter if it doesn't make sense or if it seems meaningless. I won't judge because it'll be helping you as you'll be able to get those feelings off your chest and help you make better sense of it.
    So yeah, hopefully you're feeling a bit better this morning! :hugs:

    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    ugh headache
    GO AWAY!:argh:
    • Community Assistant
    Offline

    14
    ReputationRep:
    It's 7:05 and my train comes at 8:08. I'm too tired to get out of bed
    Offline

    21
    Today will be a day C:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    ugh headache
    GO AWAY!:argh:
    :hugs:
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :hugs:
    :jumphug: On the ibuprofen :erm:
    Are you on the way to Wex? Do you have to be in early?
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    :yawn: tired
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    :yawn: tired
    Think you spoke for most of the country there
    Offline

    2
    ReputationRep:
    bored.
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hxfsxh)
    Think you spoke for most of the country there
    :lol: touché! I had a shower though and I'm feeling ready to face the day. :woo: Are you okay? :hugs:
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    rough night :/
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    :lol: touché! I had a shower though and I'm feeling ready to face the day. :woo: Are you okay? :hugs:
    I'm dealing and I can't ever have showers in the morning; I don't ever wake up early enough 😂
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hxfsxh)
    I'm dealing and I can't ever have showers in the morning; I don't ever wake up early enough 😂
    Ahhh :jumphug: hope things will be okay soon! Usually I force myself to wake up just for the shower! Makes such a difference
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    rough night :/
    Sand it down next time
    But no seriously :lovehug: cmon cav, still not as rough as when u rejected me :cry:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Doing some uni prospectus shopping :awesome:

    God I'm so sad :emo:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :jumphug: On the ibuprofen :erm:
    Are you on the way to Wex? Do you have to be in early?
    I'm in again next Tuesday, in for 10am next week I'm just doing three dates so far as I'm just starting out and then after that, depending on how I find the experience, it could be extended to a week at a time (which is the idea).
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Looking forward to going swimming with my dad and doing the 5:2 today.😀


    Access to HE in Social Work

    BSc Health and Social Care - pending
 
 
 
Poll
If you won £30,000, which of these would you spend it on?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.