Turn on thread page Beta
    Offline

    12
    ReputationRep:
    JUST GOT MY FIRST INTERVIEW FOR ROBERT GORDON..OMG FINALLY

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by Quilks)
    Thank you!! It was the 16th December
    ahh ok, cuz i had my interview January 6th so I shouldn't expect to hear back for a few weeks then right?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by safiyyah98)
    ahh ok, cuz i had my interview January 6th so I shouldn't expect to hear back for a few weeks then right?
    Yeah probably, I had to wait a month but that was over Christmas is Birmingham your first choice?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by caitlinn15)
    just got my first interview for robert gordon..omg finally

    posted from tsr mobile
    omg i got my interview too!!! Whens yours?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Has anyone had a nursing interview at the uea or got one?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Has anyone heard anything from oxford Brookes? Sent my ucas off mid November and still haven't heard anything 😁
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Received an offer from City University London!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hi, has anyone got an interview at staffs uni 2moro?? Or had one already xx
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by Quilks)
    Yeah probably, I had to wait a month but that was over Christmas is Birmingham your first choice?
    Oh yeah, they said it would take longer cuz we were straight after the holidays too. Yeah hopefully if I get an offer! wbu?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Laurss98)
    omg i got my interview too!!! Whens yours?
    27th February (Saturday) 1pm

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by safiyyah98)
    Oh yeah, they said it would take longer cuz we were straight after the holidays too. Yeah hopefully if I get an offer! wbu?
    Awesome! Hope you get an offer! Not sure yet - I got an offer from Kings too and I love both of the uni's (they were both my top choices and both amazing haha just didn't expect to get into both of them haha!! so I'm torn!
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by CaitlinN15)
    27th February (Saturday) 1pm

    Posted from TSR Mobile
    Same date as mine!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hi,
    I`m new to this forum. I had my interview for adult nursing at DMU last Wednesday (6th January) and received a conditional offer yesterday. Just wondered if there`s anyone else here considering September 2016 at DMU
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hey has anyone had an interview at Coventry university for adult nursing. Just wondering how is the numeracy test is it really similar to the one on the university webiste. Also do you have to pass the written test?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Hiya, no worries anymore! i got my offer last night
    (Original post by megaanjames)
    Thank you so much!!
    I had my interview on the 9th December, and I found out last Tuesday.
    When did you have your interview?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Heard from Bham last night!! Very happy
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Me too!! Congrats
    (Original post by Quilks)
    Just got an offer from Uni of Birmingham yay!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hello! I have a testing day on Friday at ARU and i'm really nervous about the literacy test which is a 20min essay. Anyone had to do one of these yet? Any advice would be great
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Dawn1980)
    Hi,
    I`m new to this forum. I had my interview for adult nursing at DMU last Wednesday (6th January) and received a conditional offer yesterday. Just wondered if there`s anyone else here considering September 2016 at DMU
    I am! For children's nursing though, I had mine interview yesterday. Nervously waiting as its one of my top choices.

    Congrats!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by hipposcribble)
    Me too!! Congrats
    Yay congratulations! You firming?
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: August 31, 2016
Poll
Is the Big Bang theory correct?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.