FireFreezers Thread Of Randomness!! Watch

username2705335
Badges: 3
Rep:
?
#1941
Report 3 years ago
#1941
(Original post by FireFreezer77)
Woop! I bet you can't wait for that then!!
No worries!

Thankyou!
Thanks! It's a great place to be!! :yep:
I was struggling to find a hotel lol all of them were booked :eek: Luckily, I found one
Yes I just hope the wifis good lmao
Spoiler:
Show
Haven't even packed yet

I'm happy to hear that How are you today?
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1942
Report 3 years ago
#1942
(Original post by Matrix123)
Don't cry! We shall be here :yep: btw, did you hear about Ravioli's motivational thread?

Posted from TSR Mobile
:cry2: no...
Spoiler:
Show
anyways off to bed
idk tag me in it ?
goodnite matrixiananonian
0
reply
username1467365
Badges: 18
Rep:
?
#1943
Report 3 years ago
#1943
(Original post by Matrix123)
I know...

He sure did! (Imagine Satan trying to pull that off )

I do love that about them though, that he put a lot of what seemed like really meaningful things into a weird presentation in the songs and wasn't afraid to be as unique as they were. Haha, I quite like that aspect of them, but dear Lord McCulloch, I don't quite know if I'd want to imagine that specific song live :lol:

Posted from TSR Mobile
Yes I know what you mean. He also purposely made his lyrics hard to work out so that you could draw your own meaning from them. Awesome stuff. Haha no That's another thing, they always tried to stay true to themselves and do things 'the Bunnymen way' I really like that. Plus they were a proper band that earnt their success through playing at all sorts of places Apparently they once played in a hotel in Australia... :lol:

It's awesome Loads of manic yelps yes :rofl:
0
reply
username1467365
Badges: 18
Rep:
?
#1944
Report 3 years ago
#1944
(Original post by Matrix123)
I know...

He sure did! (Imagine Satan trying to pull that off )

I do love that about them though, that he put a lot of what seemed like really meaningful things into a weird presentation in the songs and wasn't afraid to be as unique as they were. Haha, I quite like that aspect of them, but dear Lord McCulloch, I don't quite know if I'd want to imagine that specific song live :lol:

Posted from TSR Mobile
Have a good holiday break 321Matrix
0
reply
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#1945
Report 3 years ago
#1945
(Original post by SassKing13)
Indeed

No He was never into them enough to go and see them live ( ). However he heard Rescue in a record shop and bought Crocodiles then and there, though he may have heard some of them on John Peel before that day.

Fair enough Yeah...
What? Goshhhhhhhhh SassKing Senior Ooh cool! I don't know who John Peel was, maybe a talk show host? Anyways, amazing story about Crocodiles right there:yep:
*shouts into the SassKing household*
"Good on you, SassKing Senior" :rofl:

Haha yup
(Original post by CheeseIsVeg)
:cry2: no...
Spoiler:
Show
anyways off to bed
idk tag me in it ?
goodnite matrixiananonian
Me too soon actually...
Can't tag on the app
Here
http://www.thestudentroom.co.uk/show...php?p=60936003
Woahhh I have been blessed with such an awesome name!:ahee:
Goodnight, fromagianonian :lol:
(Original post by SassKing13)
Yes I know what you mean. He also purposely made his lyrics hard to work out so that you could draw your own meaning from them. Awesome stuff. Haha no That's another thing, they always tried to stay true to themselves and do things 'the Bunnymen way' I really like that. Plus they were a proper band that earnt their success through playing at all sorts of places Apparently they once played in a hotel in Australia... :lol:

It's awesome Loads of manic yelps yes :rofl:
Yeah, another amazing part of it:yep: Yes, we must all unleash our "inner Bunnyman" :rofl:
Oh wow!

I'll take your word for it haha I don't doubt that
Posted from TSR Mobile
0
reply
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#1946
Report 3 years ago
#1946
(Original post by SassKing13)
Have a good holiday break 321Matrix
Nawww you [insert any random cringey word that certain people for some unknown reason feel the need to use on a daily basis ]
:rofl:

Actual reply:
Thanks SassKing! Hope you have a great few Matrix-free days
Posted from TSR Mobile
0
reply
username1467365
Badges: 18
Rep:
?
#1947
Report 3 years ago
#1947
(Original post by Matrix123)
What? Goshhhhhhhhh SassKing Senior Ooh cool! I don't know who John Peel was, maybe a talk show host? Anyways, amazing story about Crocodiles right there:yep:
*shouts into the SassKing household*
"Good on you, SassKing Senior" :rofl:

Haha yup

Me too soon actually...
Can't tag on the app
Here
http://www.thestudentroom.co.uk/show...php?p=60936003
Woahhh I have been blessed with such an awesome name!:ahee:
Goodnight, fromagianonian :lol:


Yeah, another amazing part of it:yep: Yes, we must all unleash our "inner Bunnyman" :rofl:
Oh wow!

I'll take your word for it haha I don't doubt that
Posted from TSR Mobile
:rofl:

https://en.wikipedia.org/wiki/John_Peel
0
reply
username1467365
Badges: 18
Rep:
?
#1948
Report 3 years ago
#1948
(Original post by Matrix123)
Nawww you [insert any random cringey word that certain people for some unknown reason feel the need to use on a daily basis ]
:rofl:

Actual reply:
Thanks SassKing! Hope you have a great few Matrix-free days
Posted from TSR Mobile
:lol:

It will be strange

You are famous.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Complete_Matrix_Tapes

:lol:
0
reply
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#1949
Report 3 years ago
#1949
:lol:
(Original post by SassKing13)
:lol:

It will be strange

You are famous.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Complete_Matrix_Tapes

:lol:
Haha yup

Woahhh I need to see this San Francisco club...or maybe I am the club XD
Posted from TSR Mobile
0
reply
username1467365
Badges: 18
Rep:
?
#1950
Report 3 years ago
#1950
(Original post by Matrix123)
:lol:


Haha yup

Woahhh I need to see this San Francisco club...or maybe I am the club XD
Posted from TSR Mobile
:lol:
0
reply
Mr T 999
Badges: 21
Rep:
?
#1951
Report 3 years ago
#1951
:tumble:
0
reply
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#1952
Report 3 years ago
#1952
(Original post by CheeseIsVeg)
x
McCulloch :cool:
(:excited:)

Enjoy, Cheese, enjoy:
Name:  1471001401269.jpg
Views: 95
Size:  13.2 KB
Name:  1471001413946.jpg
Views: 93
Size:  8.6 KB
Name:  1471001430147.jpg
Views: 99
Size:  60.6 KB
Name:  1471001444019.jpg
Views: 94
Size:  14.1 KB
Name:  1471001455000.jpg
Views: 98
Size:  38.4 KB
Name:  1471001471382.jpg
Views: 88
Size:  11.8 KB
Posted from TSR Mobile
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1953
Report 3 years ago
#1953
(Original post by Matrix123)
McCulloch :cool:
(:excited:)

Enjoy, Cheese, enjoy:
Name:  1471001401269.jpg
Views: 95
Size:  13.2 KB
Name:  1471001413946.jpg
Views: 93
Size:  8.6 KB
Name:  1471001430147.jpg
Views: 99
Size:  60.6 KB
Name:  1471001444019.jpg
Views: 94
Size:  14.1 KB
Name:  1471001455000.jpg
Views: 98
Size:  38.4 KB
Name:  1471001471382.jpg
Views: 88
Size:  11.8 KB
Posted from TSR Mobile
i like the top one
but his hair is like :lolwut:ehheheeh
0
reply
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#1954
Report 3 years ago
#1954
(Original post by CheeseIsVeg)
i like the top one
but his hair is like :lolwut:ehheheeh
Yup the top one is :awesome:
Haha I know what you mean
There are more pictures I may send you later:ahee:
Posted from TSR Mobile
1
reply
username2387497
Badges: 20
Rep:
?
#1955
Report Thread starter 3 years ago
#1955
Name:  image.jpg
Views: 112
Size:  459.7 KB
CheeseIsVeg look what i bought
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1956
Report 3 years ago
#1956
(Original post by FireFreezer77)
Name:  image.jpg
Views: 112
Size:  459.7 KB
CheeseIsVeg look what i bought
woah cool! U gonna try it out today for first time?Tell me how it is!If its better than fifa then I'll get my brother to buy it for our shared steam account
0
reply
TreeFellOnMe
Badges: 12
Rep:
?
#1957
Report 3 years ago
#1957
I punched myself as hard as I could in the stomach and now I'm crying
0
reply
username2387497
Badges: 20
Rep:
?
#1958
Report Thread starter 3 years ago
#1958
(Original post by CheeseIsVeg)
woah cool! U gonna try it out today for first time?Tell me how it is!If its better than fifa then I'll get my brother to buy it for our shared steam account
Indeed!!!
I tried it yesterday and am playing it now!
Its brilliant!! Better than the real thing hehe
Ive never played fifa, but i hate football so obvs im gonna say this is better!
Its worh a buy!
0
reply
CheeseIsVeg
Badges: 22
Rep:
?
#1959
Report 3 years ago
#1959
(Original post by FireFreezer77)
Indeed!!!
I tried it yesterday and am playing it now!
Its brilliant!! Better than the real thing hehe
Ive never played fifa, but i hate football so obvs im gonna say this is better!
Its worh a buy!
oh cool :awesome:
I only like mucking about on fifa
like taking the goalie out to score a goal the other end
and getting sent off
XD and tackles are lolz as well lelll!I will speak with him and see what I can do
Spoiler:
Show
:mwuaha: what would u give it out of 5 apples?
0
reply
username2387497
Badges: 20
Rep:
?
#1960
Report Thread starter 3 years ago
#1960
(Original post by TreeFellOnMe)
I punched myself as hard as I could in the stomach and now I'm crying
Now that was clever!
What made you do that?
Did your Sand collection spontaneously turn into a wooden box full of bacon?
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Do you work while at uni?

Yes I work at university (87)
33.33%
No I don't (124)
47.51%
I work during the holidays (50)
19.16%

Watched Threads

View All