Turn on thread page Beta

Live 8 - The Definitive Thread! watch

    Offline

    1
    ReputationRep:
    wow bon jovi on now
    Offline

    13
    ReputationRep:
    we gotta hold on to what we got, it doesn't make a difference if we make it or not, we've got each other and that's enough for love....


    wwwwwwwooooooahhhh.....
    Offline

    13
    ReputationRep:
    I like this one too

    It's my life....



    Am I the only one singing?? :mad:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Miles)
    I like this one too

    It's my life....



    Am I the only one singing?? :mad:

    ITS MY LIFE AND ITS NOW OR NEVER!

    no no you are not!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Miles)
    I like this one too

    It's my life....



    Am I the only one singing?? :mad:
    No, Amzy probably is too.

    I already sang earlier.

    Now, I'm listening to Coldplay. , all I got to watch earlier was the duet with Richard Ashcroft.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Coldplay were my fave performance =)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Aaah, Bittersweet Symphony again.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Felicity)
    No, Amzy probably is too.

    I already sang earlier.

    Now, I'm listening to Coldplay. , all I got to watch earlier was the duet with Richard Ashcroft.
    dam right i am! i have been on thi thread since 1pm lol ! ITS NOW NEARLY 1AM YIKES! :eek:

    and lol that was the best part of coldplay, i have to get hold of that duet it was amzing
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Wow, what a concert.

    The Who and Pink Floyd were awesome. Paul McCartney wasn't half-bad either.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Miles)
    Coldplay were my fave performance =)
    Definitely mine too, I really want to see them live now
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Chicken)
    Definitely mine too, I really want to see them live now
    I'm not too fond on their "speed of sound" song though, and haven't listened to the new album yet.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    well people it has been lovley, a gr8 gig and talking to some awesome people in here, my laptop is now like on fire (EK SO i'm gonna depart

    ni night all xxx
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Miles)
    I'm not too fond on their "speed of sound" song though, and haven't listened to the new album yet.
    dude u really shoud, they peformed fix you, its an awesome song go n listen to X AND Y!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    OMG, on the playlist they're selling on iTunes; the duet isn't available.

    But their feeling Fix You! So I don't quite care at the moment, in 4 minutes I will.

    When you get what you want but not what you need...when the tears come streaming down your face or you lose something you can't replace; when you love someone but it goes to waste. What could be worse, lights will guide you home, and ignite your bones, I will try to fix you...[insert guitar riff]

    Aaah.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Amzybaby24)
    well people it has been lovley, a gr8 gig and talking to some awesome people in here, my laptop is now like on fire (EK SO i'm gonna depart

    ni night all xxx
    :ciao:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Amzybaby24)
    dude u really shoud, they peformed fix you, its an awesome song go n listen to X AND Y!
    :dito:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I can't believe that nobody else thought that Pink Floyd and The Who were the best there...
    Online

    18
    (Original post by Miles)
    you got tickets? :eek:
    yeh, some random person at party last night gave me a ticket lol.
    im very seductive when drunk lol.
    was awwwwwwwwwwwwwwwwwwesome!!!
    cant decide who was best....robbie or pink floyd.
    both fantastic

    Wanted to stab mariah carey tho.
    get me water, get me a mic stand, where the mic stand, wench...
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Hooray - someone who thought Pink Floyd were good. It was so surreal seeing them up there...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jamie)
    yeh, some random person at party last night gave me a ticket lol.
    im very seductive when drunk lol.
    was awwwwwwwwwwwwwwwwwwesome!!!
    cant decide who was best....robbie or pink floyd.
    both fantastic

    Wanted to stab mariah carey tho.
    get me water, get me a mic stand, where the mic stand, wench...
    She was the one person in the London lineup that made me pause, and think wtf.
 
 
 
The home of Results and Clearing

2,531

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
A-level students - how do you feel about your results?
Useful resources

Articles:

TSR wiki music section

Quick link:

Unanswered music threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.