Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Am i seriously the only one applying for geophysics this year!?!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Nope
    I am too!
    But i have a feeling we're th only ones haha
    Offline

    0
    ReputationRep:
    lolz.. i am aswell!!
    where have you guys applied...? but havin sed that theres not much choice is there... XD
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    nope!..i'm pretty sure we have the same choice. I've applied to:
    Imperial
    UCL
    Liverpool
    Southampton
    Leicester
    Offline

    0
    ReputationRep:
    sorry for late reply..
    lol yh haha lik 60% the same..XD i've applied for Liverpool, UCL, Leicester, Leeds and Bham (bham is environmental Geoscience btw, nt geophysics... only applied there cos its hometown..:P) have u had any offers yet?? i gt offers from liverpool, Leeds and bham so far... and i Have interview at UCL on the 9th Dec.. ! so nervouse wot bout u? herd nething yet?
    Mayb we'll c each other! err.. jst a suggestion we cus link on facebook if u wish, cos i think its easier to keep in touch...
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    you got an offer from Liverpool already!!! am so jealous!!! I got a conditional from Imperial and that's it....UCL hasn't even acknowledged me!!
    yeah fb wud be easier
    Offline

    0
    ReputationRep:
    lol.. yhh i reli wna go to either liverpool or UCL! UCL is the ultimate ace! lol omgg u gt offer from imperial??.. den u'll hav no problems newhere else :P! but i think imperials more egineering based... am more interested in the natural stuff and physics..
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I'm doing Geophysics
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by jackt252)
    I'm doing Geophysics
    hey where hav you applied?
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
Updated: January 14, 2010

University open days

  • Heriot-Watt University
    School of Textiles and Design Undergraduate
    Fri, 16 Nov '18
  • University of Roehampton
    All departments Undergraduate
    Sat, 17 Nov '18
  • Edge Hill University
    Faculty of Health and Social Care Undergraduate
    Sat, 17 Nov '18
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.