Turn on thread page Beta
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by wild thing)
    ewwww poor bella :s:

    *runs away*

    hey sqa7 :hello:
    let me explain ..

    Americans are more wild
    Europeans more .. womany feminine?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by sqa7)
    let me explain ..

    Americans are more wild
    Europeans more .. womany feminine?

    Oh, you unblocked me

    Hi
    true for european girls, until you crack them, literally.
    a reserved, sedated exterior, but in bed they get wild (esp the scandinavian types. mmmm)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    :rofl: i leave for 5 minutes and this is what this thread is reduced to...
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by xBeLLax)
    :rofl: i leave for 5 minutes and this is what this thread is reduced to...
    what can we do when wild_thing makes her presence :love:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by xBeLLax)
    :rofl: i leave for 5 minutes and this is what this thread is reduced to...
    how're the exams?

    Damn, i'm gonna stop talking like your teacher

    new question - howz the hummer?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Oh right. Now it makes sense :rolleyes:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by sqa7)
    how're the exams?

    Damn, i'm gonna stop talking like your teacher

    new question - howz the hummer?
    Bella got a hummer? which one, H1 or H2 ( or even new H3) ?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by wild thing)
    Oh right. Now it makes sense :rolleyes:
    what does?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ramroff)
    Bella got a hummer? which one, H1 or H2 ( or even new H3) ?
    all 3

    the backseats are reserved for yours truly though
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by sqa7)
    how're the exams?

    Damn, i'm gonna stop talking like your teacher

    new question - howz the hummer?
    :eek: i just reserved it for saturday actually :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by xBeLLax)
    :eek: i just reserved it for saturday actually :p:
    now don't forget the champagne :cool:

    i'll bring the jewels (mine, not yours) :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by sqa7)
    all 3

    the backseats are reserved for yours truly though
    if you need the space

    i know that my........self would need the whole hummer to fit in
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by sqa7)
    now don't forget the champagne :cool:

    i'll bring the jewels (mine, not yours) :p:
    you better. i doubt meiosis can occur with you and bella if you dont bring the two jewels and siphon tube :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ramroff)
    if you need the space

    i know that my........self would need the whole hummer to fit in
    nah, her girlfriends have all booked a place too

    i know, you can be the driver
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ramroff)
    you better. i doubt meiosis can occur with you and bella if you dont bring the two jewels and siphon tube :p:
    pssssh

    i don't need to bring anything - the chain reaction's automatic
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by sqa7)
    nah, her girlfriends have all booked a place too

    i know, you can be the driver
    OK, i'll be the girls driver
    Offline

    0
    ReputationRep:
    omg, do you two realize you're turning each other on :rofl: :rofl:, it hurts :p:......
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by xBeLLax)
    omg, do you two realize you're turning each other on :rofl: :rofl:, it hurts :p:......
    :rolleyes:

    sorry, but i don't have oestrogen, an i ain't gay

    --

    forgot to say, as soon as your friends are in the hummer, i'm chuckin you out :cool:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by xBeLLax)
    omg, do you two realize you're turning each other on :rofl: :rofl:, it hurts :p:......
    we were hoping you would be turned on by the fact that tonight you could get a chance to be ...up youself again
    *brandishes undisclosed sex toy*
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by sqa7)
    :rolleyes:

    sorry, but i don't have oestrogen, an i ain't gay

    --

    forgot to say, as soon as your friends are in the hummer, i'm chuckin you out :cool:
    i dont believe i ever invited you :cool:
 
 
 
The home of Results and Clearing

913

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
A-level students - how do you feel about your results?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.