Turn on thread page Beta
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ~*PinkTeaCozy*~)
    (Parent over shoulder) Chat thing
    O M G!
    Offline

    13
    saying lol out loud is a cause for concern! I suggest that you stop using your computer for atleast 6 months as a remedy.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Mathemagician)
    saying lol out loud is a cause for concern! I suggest that you stop using your computer for atleast 6 months as a remedy.
    Never! You can't stop me!!!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I've said atm, btw, and w00t out loud. Guilty of saying w00t quite often actually
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Wonder what LMFAO would sound like said out loud lol
    "lamafao" ?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I find that I type 'lol' an awful lot, even when i'm not laughing, or indeed finding what is being said even remotely funny at all.
    It's a good way to shut the other person up.

    'ALOL' is better.
    Offline

    13
    (Original post by ~*PinkTeaCozy*~)
    Never! You can't stop me!!!
    *appears from PinkTeaCozy's monitor...picks up the monitor and throws it out of the window and kicks the hard-drive area thingy.....now wonders how to get back home again :eek: ...*
    Offline

    14
    ReputationRep:
    yeah I've said "ROFL" (pronounced, rofell).. and "brb" (pronounced "berb")... oh and "wb" (pronounced w b)... very odd
    Offline

    9
    ReputationRep:
    My friend always used to say w00t, untill we wouldn't stop calling him a nerd every time he even thought of saying it
    Offline

    15
    ReputationRep:
    yes.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    I say "lol", not "l-o-l" :p:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by HearTheThunder)
    yeah I've said "ROFL" (pronounced, rofell).. and "brb" (pronounced "berb")... oh and "wb" (pronounced w b)... very odd
    Oh. My. God.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by -Sian-)
    I say "lol", not "l-o-l" :p:
    Even worse. :eek:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Bilal786)
    Even worse. :eek:
    Nah, "el o el" just sounds silly.

    But how do you say, "LOLLZZ!!!!!!1111" :hmmmm:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Wouldn't you just actually laugh out loud?

    btw. what do wb, w00t and n00b mean?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by endeavour)
    Nah, "el o el" just sounds silly.

    But how do you say, "LOLLZZ!!!!!!1111" :hmmmm:
    ' El o El zed zed exclamation mark exclamation mark exclamation mark exclamation mark exclamation mark exclamation mark one one one one ' ? :p:
    Offline

    1
    i thought i was the only one!!never actually said it but had to restrain myself quite a few times

    but it only happened with lol,not rofl or lmao(etc)
    Offline

    1
    (Original post by ayaan)
    Wouldn't you just actually laugh out loud?
    you'd think
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Sometimes I do find myself thinking 'lol' but ive rarely ever said it out loud, sometimes though
    Offline

    13
    ReputationRep:
    :dito:
 
 
 
The home of Results and Clearing

2,146

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
How are you feeling about GCSE results day?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.