Turn on thread page Beta
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by veryrandom)
    Anybody from around these areas? Just curious as I've just come across at least 2 people who are... I'm sure there are more of you out there! :p:
    I live in Herts when I'm not at uni, but I grew up in Mill Hill, North London (lived there until I was 13)
    Offline

    2
    ReputationRep:
    [QUOTE=kriztinae]i get what u mean... i'm def very far away from home!
    what course u gonna do?

    Sports therapy fingers crossed.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    [QUOTE=silverfish]
    (Original post by kriztinae)
    i get what u mean... i'm def very far away from home!
    what course u gonna do?

    Sports therapy fingers crossed.
    my friend doest that and is really enjoying it! good luck!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Butterfly)
    Yeah mee, I live in Cheshunt :/ ...although I don't consider myself a true Herts person as I'm from Enfield orginially
    Which school do you go to?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Not Broxbourne or St. Mary's or any other one around here! I went to one in north London.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Cool I got to the Broxbourne school.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by silence)
    i've already finished, apart from a week's worth of exams left. who's ur brother? or rather who are you?
    would rather not give my name on here with all the freaks about, same with my brother's tbh. Though you can give me yours and I'll ask my bro if he knows you, if you want . I was going to ask you what house you were in, cuz my bro is in Meadows, but I dunno if they have them in sixth form!

    And by that statement I assume you're in your final year then? I knew a couple of the guys in the year below me (ie your year then), err like the fellow who does philosophy club, does that club even still happen??
    Offline

    1
    ReputationRep:
    [QUOTE=silverfish]
    (Original post by kriztinae)
    i get what u mean... i'm def very far away from home!
    what course u gonna do?

    Sports therapy fingers crossed.
    I went to Herts too - did Sports Therapy as well, been graduated a year.

    Good old shatfield lol!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by chocmonster)
    st albans all the way!!! you just cannot beat thursday nights in town!!!
    Yes you can lol
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by kriztinae)
    my friend doest that and is really enjoying it! good luck!
    thank you
 
 
 
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: June 25, 2005
The home of Results and Clearing

2,937

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
A-level students - how do you feel about your results?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.