Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    stop making me blush!!!! :blush:

    --------------




    uhhh, good point. Ill vote for LPK then
    lol ok then :hugs: xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    :hello:


    christmas present for you :D
    :knuddel:
    hehe, awwwww :blush: :hugs:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    :wavey:
    heya be you in the know about the pengy awards?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i wonder if i could make tamsy blush.. hmmmmmmmmm.....




    :handkiss:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by StriatedCentipe)
    heya be you in the know about the pengy awards?
    im confused :eek: :p: Penguin Awards?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    see my sig for awards details or first page
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    i wonder if i could make tamsy blush.. hmmmmmmmmm.....




    :handkiss:
    awwwwwwwwwwwwwwwwwww :blush: xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    im confused :eek: :p: Penguin Awards?
    :rolleyes: here we go again...
    (Original post by Oneway)
    Best Oldie (one of the old crew)

    Best Newbie (joined in the last few months)

    Funniest Penguin (as in haha)

    Nicest Penguin (awww ness)

    Best Avatar

    Flirtiest Penguin

    Best Male Penguin (inc Lucas)

    Best Female Penguin

    LPK's special penguin award


    PM me with your nominations
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by oneway)
    see my sig for awards details or first page
    im not Tom :eek:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    awwwwwwwwwwwwwwwwwww :blush: xoxo
    he he he
    Offline

    1
    ReputationRep:
    ooooo another awards

    :hmmmm2:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    he he he
    hehe!!! xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    ooooo another awards

    :hmmmm2:
    I want Flirt and best male :cool:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Lucas123)
    I want Flirt and best male :cool:
    lol greedy :rolleyes: :p: :p:

    whats the LPK Special award penguin?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    lol greedy :rolleyes: :p: :p:

    whats the LPK Special award penguin?
    lol LPK picks that one sweetie xoxo
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    lol LPK picks that one sweetie xoxo
    he'll sooo pick me tho :cool:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    lol LPK picks that one sweetie xoxo
    oo kk thanks :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    argh cant decide, i wanna include everyone :p: :hmmmm:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    argh cant decide, i wanna include everyone :p: :hmmmm:
    *changes name to 'everyone'*


    guess your voting for me then :p:
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Lucas123 for best female!
 
 
 

983

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.