Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    yeup

    :eek: knewwww it!!! lol Yeh all my exams are over now you?
    i told you i loved it :bandit:

    thats good, ive still got one tomorrow
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Commander V)
    i dont know thats why im even more confused:confused:
    lol, exams stress maybe? :hugs:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    i told you i loved it :bandit:

    thats good, ive still got one tomorrow
    lies!! :eek: :p:

    goo luck with tomorows exam :hugs: which exam is it?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    lol, exams stress maybe? :hugs:
    probably
    Offline

    1
    ReputationRep:
    aww dont worry :hugs:

    im off, gonna have a few hours sleep..veryy tirred :p: :sleep:

    Good luck with exams! :hugs:

    :ciao:

    SC
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    lies!! :eek: :p:

    goo luck with tomorows exam :hugs: which exam is it?
    i dont lie :bandit:

    thanks its S1

    i just popped into college now and my lesson was cancelled :hmpf:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    yay!! a person!! :hello: hi darth!!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by lil_groovy_dude)
    yay!! a person!! :hello: hi darth!!
    hi, i forgot ro reply to you yesterday :s: but thanks a lot a hope it all goes well
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    hi, i forgot ro reply to you yesterday :s: but thanks a lot a hope it all goes well
    :hmmmm2: did I send you a good luck PM?? I cant remember!! :s: oh well, hows you this morning? did your exam go alright yesterday?

    --------------

    I have to go in 10 minutes!!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by lil_groovy_dude)
    :hmmmm2: did I send you a good luck PM?? I cant remember!! :s: oh well, hows you this morning? did your exam go alright yesterday?
    yep

    me im good, no lesson today so im happy my exam went crap unfortunately but no point in crying over spilled milk
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by lil_groovy_dude)

    I have to go in 10 minutes!!
    same here going to my uncles
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    yep

    me im good, no lesson today so im happy my exam went crap unfortunately but no point in crying over spilled milk
    oh yeah, now i remember!!!

    now you have all of today to revise for your next exam!!

    I only just woke up after going to bed at half 2 in the morning!! I might not go to school tomorrow or I might just go for the morning actually!!

    --------------

    (Original post by darth_vader05)
    same here going to my uncles
    I hope you'll be taking your books with you!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    cement, mortar and idiot.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    sand, pestle and er... poo!! hi saiyamana!! :hello: :hugs:

    --------------

    I'm off to my cousins house in a bit!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by lil_groovy_dude)
    sand, pestle and er... poo!! hi saiyamana!! :hello: :hugs:
    euigh! what a disgusting mix lil guy :p: but still, it will do

    *throws mix at LPK*


    hey lil guy :hugs: hows u?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    euigh! what a disgusting mix lil guy :p: but still, it will do

    *throws mix at LPK*


    hey lil guy :hugs: hows u?
    hehe! :rofl:

    at LPK!?! :eek: *joins in!* :p:

    i am fine :hugs: I have to go in a minute, how was your exam? or how is your revision going if you havent had one??

    --------------

    I have to go crap, i will speak to you tonight!! :hugs: :ciao:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    lol, fair enough lil guy :p:


    they were bad lol, failed them all me thinks lol, but i have CCC already so yea


    3 more to go!"
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    dum de dum.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :wavey: ok everyone think historically for me.....my brain hurts xoxo
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    *is freezing*
 
 
 

1,616

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should universities take a stronger line on drugs?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.