Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    hey hows you?
    i challenge you to a duel! lightsabers at dawn
    Attached Images
     
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    lol! you havent seen mine :eek: :ninja:
    your right, i havent :eek:

    *expects 10,000 posts :p: *
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Lucas123)
    Fine, I just take peeps hostages
    does a painting
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    :eek: :eek: :eek: i love bananas aswell :eek: :eek: :eek:

    great minds.... :five:
    lol!! :bandit: ok favourite drink? :cool: :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by teehar)
    i challenge you to a duel! lightsabers at dawn
    hehe fine :evil: but i must warn you that i wont need to use my lightsaber to defeat you :bandit:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    your right, i havent :eek:

    *expects 10,000 posts :p: *
    lol! close :eek: :p: its...


    Total Posts: 7,944 (36.41 posts per day )


    :eek: :eek:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    awww good luck :hugs:

    got the flu but overall all is good
    Thanx hun :hugs:Just outta interest were you're symptoms a increasly painful sore throat, aching in the body bright lights hurting the eyes and a blocked up nose?or similar

    If its not that I may have a v nasty cold
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    lol!! :bandit: ok favourite drink? :cool: :p:
    hmmm i love drinking coca cola but i dont have a particular fav (milk is good though :ninja: :p: ) hmmm tea

    but yep i think its coke :p: (thats what i'd probably buy if i went to the shop!)
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Lucas123)
    does a painting
    now thats a better choice :cool: lol whats the painting on? :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    hehe fine :evil: but i must warn you that i wont need to use my lightsaber to defeat you :bandit:
    this will be you


    this will be me
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by teehar)
    i challenge you to a duel! lightsabers at dawn

    I always thought they were lava lamps or brightly coloured ice pops :p: :hugs:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by xXLil'-AnGelXx)
    Thanx hun :hugs:Just outta interest were you're symptoms a increasly painful sore throat, aching in the body bright lights hurting the eyes and a blocked up nose?or similar

    If its not that I may have a v nasty cold
    no probs :hugs:

    yeah thats what i got :hmpf: and thats when my asthma plays up and you get really bad headaches too
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by xXLil'-AnGelXx)
    I always thought they were lava lamps or brightly coloured ice pops :p: :hugs:
    :rofl:

    you are lacking in the force, young one :hugs:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    hmmm i love drinking coca cola but i dont have a particular fav (milk is good though :ninja: :p: ) hmmm tea

    but yep i think its coke :p: (thats what i'd probably buy if i went to the shop!)

    lol coke is goood but definately milk and tea does it for me :bandit: :cool: (hey that ryhmes) :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I have to go and do physics
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    now thats a better choice :cool: lol whats the painting on? :p:
    death, sex, mutation, death, sex
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    no probs :hugs:

    yeah thats what i got :hmpf: and thats when my asthma plays up and you get really bad headaches too
    Crap I may be developing it then it is going around :hmpf: early night I suppose, I suppose 1/2 term isn't that far now yay!!! we're going to France to sort out our new holiday house Hope u get better soon SC :hugs:
    btw guys i'm here but doing the finale to moi health and social report as well
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by misst)
    I have to go and do physics
    may the force be with you :bandit:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Lucas123)
    death, sex, mutation, death, sex
    should of guessed :rolleyes: :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by misst)
    I have to go and do physics

    Bye bye misst :hugs: :ciao: have fun lol :p:
 
 
 

2,516

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Who is going to be the top scorer of the World Cup in 2018?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.