Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    • CV Helper
    Offline

    18
    ReputationRep:
    CV Helper
    aww nice lil angel
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    good thanks you? i wanna watch two weeks notice which is on veryy soon i've seen it loads, but tis a great movie :cool:

    ohhh you just reminded me about it I haven't seen it but i'm gonna 1/2 watch it
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by xXLil'-AnGelXx)
    i'm great had a really good day i'm a bit hyper as well just had a hot choccie :p:
    i've ran out of choccie!!! :eek: :eek:

    :p: lol
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by xXLil'-AnGelXx)
    ohhh you just reminded me about it I haven't seen it but i'm gonna 1/2 watch it
    lol 1/2 watch it? :hmmm: :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Sorry Tammy, about earlier on, your not a ******* or a ************. Really sorry! lol:yy:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    hey saiya? :hugs: whose Brian Wilson? :p: hows you?
    tis the song name for barenaked ladies, jus in one of those moods :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    i gtg, internet is slowing down a lot :hmpf: and need to do chemistry work

    Take care :ciao: :hugs:

    SC
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Lucas123)
    Sorry Tammy, about earlier on, your not a ******* or a ************. Really sorry! lol:yy:
    yeah i got this link in a PM i suppose i should be sorry too shouldn't have been horrible!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    lol 1/2 watch it? :hmmm: :p:
    i'll tape it though because i'm 1/2 asleep anyway lol take care SC :hugs: :ciao:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Tomásíona - Mháire)
    yeah i got this link in a PM i suppose i should be sorry too shouldn't have been horrible!

    yeah, im glad you said sorry:rolleyes:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Yay! friends again
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Am i seeing things? :eek: Or did tammy and lucas just speak too each other without fighting? :eek:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    Am i seeing things? :eek: Or did tammy and lucas just speak too each other without fighting? :eek:
    I said sorry first, im the most grown up :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Lucas123)
    yeah, im glad you said sorry:rolleyes:
    don't be so smart it can easily be retracted.....
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Tomásíona - Mháire)
    don't be so smart it can easily be retracted.....

    really, is that a promise:confused:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Hio :hugs::wavey:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Lucas123)
    really, is that a promise:confused:
    not a promise but a warning
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Tomásíona - Mháire)
    not a promise but a warning

    I dont care^o)
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Hello :hello:

    So as a novice newbie of this here society... Id like to introduce myself. My name is F1F and I am not, despite appearences a penguin. :p: But... I am apparently a member of this here society :p: so...


    what now? :p:
    • CV Helper
    Offline

    18
    ReputationRep:
    CV Helper
    hey Stu
 
 
 

3,461

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should universities take a stronger line on drugs?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.