Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    lol, hey :wavey:

    so have you got anything planned for today?
    nope u? nodding to Usher? :rolleyes:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Nutchopper)
    Ooo hey again Tammy
    heya!!!!!!!!!!!!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Tomásíona - Mháire)
    why am i sooooo hyper today
    what did you have for breakfast? :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    lol , thanks

    im good, just a bit tired :p:
    Lol im also tired xD And i have a tonne of homework to do :argh:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Brian Wilson)
    nope u? nodding to Usher? :rolleyes:
    Hello :wavey:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Brian Wilson)
    nope u? nodding to Usher? :rolleyes:
    not got anything planned atm, might go to my mates house later.

    lol, not now nope :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    what did you have for breakfast? :p:
    I dont eat breakfast :eek: **bouncy councy rouncy**!!!!!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Tomásíona - Mháire)
    I dont eat breakfast :eek: **bouncy councy rouncy**!!!!!
    you dont :eek: :eek:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Nutchopper)
    Hello :wavey:
    hey :hugs: up2 much?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Nutchopper)
    Lol im also tired xD And i have a tonne of homework to do :argh:
    same here
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    you dont :eek: :eek:
    :eek: nope
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Tomásíona - Mháire)
    I dont eat breakfast :eek: **bouncy councy rouncy**!!!!!
    Tut tut you should always wat breakfast :eek: ^o) Lol i only eat it week days

    Lol and Tammy you know earlier i said i bet my friend would be late, she was. By 15 mins xD I was waiting and a bunch of french tourists started shouting abuse at me And my ex walked past with his new girlfriend I just wanted to disspear xD
    Offline

    2
    ReputationRep:
    **does cartwheels and a backflip**
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Brian Wilson)
    hey :hugs: up2 much?
    Nope, just hiding from my homework pile xD
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Nutchopper)
    Tut tut you should always wat breakfast :eek: ^o) Lol i only eat it week days

    Lol and Tammy you know earlier i said i bet my friend would be late, she was. By 15 mins xD I was waiting and a bunch of french tourists started shouting abuse at me And my ex walked past with his new girlfriend I just wanted to disspear xD
    :eek: you serious!!!!!!! i woulda just went up and started talking to him on badness and make the new g/f feel uncomfortable - i do that all the time and then holdon to the ex's arm and talk and things like that - she'd give him a slap later for it without you having to do it lol!!!!!!!!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Tomásíona - Mháire)
    :eek: nope
    :eek: :eek: :eek: why not!!!!:hmmm: :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    :eek: :eek: :eek: why not!!!!:hmmm: :p:
    cause im not hungry in the morning so meh dont eat **bounces round**
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Tomásíona - Mháire)
    :eek: you serious!!!!!!! i woulda just went up and started talking to him on badness and make the new g/f feel uncomfortable - i do that all the time and then holdon to the ex's arm and talk and things like that - she'd give him a slap later for it without you having to do it lol!!!!!!!!
    Lol i have to admit it was tempting xD He cheated on me with her :eek: Lol to be honest they deserve each other lol. Aww looking back on it i should have gone up to him and slapped him, screw her doing it xD I wanted the fun lol
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Nutchopper)
    Lol i have to admit it was tempting xD He cheated on me with her :eek: Lol to be honest they deserve each other lol. Aww looking back on it i should have gone up to him and slapped him, screw her doing it xD I wanted the fun lol
    :mad: he did what!?!?!! - yeah it seems they do deserve each other let them go rot in hell - if him a slap or 3 and one from me too :mad: cheaters i hate them!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I really need to burn off energy sooo hyper i'm not going to be able to sleep tonight *runs around*
 
 
 

2,279

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.