Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    • Thread Starter
    Online

    20
    ReputationRep:
    mac fine. you?

    *wonders where darth lipstick is*

    He is usually online :eek:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    how come its soooo quiet in here?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    im good thanks, doing stats R for tomorow :hmpf:

    :toofunny:

    and he was complaining that i werent online :motz: :p:
    • Thread Starter
    Online

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    how come its soooo quiet in here?
    they got a social life :eek:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    they got a social life :eek:

    no way, one night, I promised myself TSR and all I get is you and SC

    only joking- I loves ya, I just havent spoken to you two since ages.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    how come its soooo quiet in here?

    lol heya Jack :wavey: hows you?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    no way, one night, I promised myself TSR and all I get is you and SC

    only joking- I loves ya, I just havent spoken to you two since ages.
    :eek: :hmmm: lol :p: i'll let you off this time :p:

    it has been long time since i've spoken to you
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    :eek: :hmmm: lol :p: i'll let you off this time :p:

    it has been long time since i've spoken to you
    yeah im fine, I know we kinda of lost contact :hugs: hows you been?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    yeah im fine, I know we kinda of lost contact :hugs: hows you been?
    :hugs: i've been alright thanks, overloaded with coursework and 2 tests tomorow..the usual :rolleyes: :p: oo and my dad went on hol for 3months and he came back on thursday as a surprise lol :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    mac fine. you?

    *wonders where darth lipstick is*

    He is usually online :eek:
    someone call :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    :hugs: i've been alright thanks, overloaded with coursework and 2 tests tomorow..the usual :rolleyes: :p: oo and my dad went on hol for 3months and he came back on thursday as a surprise lol :p:
    Coursework and test, guess it never does change. lol
    awwwwww, wicked about your dad coming home early as a suprise
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    someone call :p:

    darth :security: lol :wavey: hows you?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    Coursework and test, guess it never does change. lol
    awwwwww, wicked about your dad coming home early as a suprise
    tell me about it :hmpf: lol
    yeup
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    darth :security: lol :wavey: hows you?
    :hmmm: :hmmm:
    hey im not too good i dont want to go back tomorrow :bawling:

    how are you?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    :hmmm: :hmmm:
    hey im not too good i dont want to go back tomorrow :bawling:

    how are you?

    lol

    :hugs: i dont wanna go tomorow either

    R for stats :hmpf:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    lol

    :hugs: i dont wanna go tomorow either

    R for stats :hmpf:
    i might not go :ninja: :p:

    why did you mention the R word :bawling: meh, i cant be bothered anymore, mocks are there to fail

    *wont be saying that when i fail* :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    i might not go :ninja: :p:

    why did you mention the R word :bawling: meh, i cant be bothered anymore, mocks are there to fail

    *wont be saying that when i fail* :p:

    i might not either :eek: but i already missed 2 days last week :ninja: :p:

    lol can't disgree with that @ mocks are there to fail :p:

    lol
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    i might not either :eek: but i already missed 2 days last week :ninja: :p:

    lol can't disgree with that @ mocks are there to fail :p:

    lol
    a fine example you're setting ^o) ^o) :p: :p:

    meh, i hate them!! i've been dileberately (sp!) ignoring my mates texts, cos in every text they always mention R and how much they've done :hmmm:

    you know the drill by now. if i suddenly go offline ... blah blah hehe

    did your dad get me any rock? :ninja:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    a fine example you're setting ^o) ^o) :p: :p:

    meh, i hate them!! i've been dileberately (sp!) ignoring my mates texts, cos in every text they always mention R and how much they've done :hmmm:

    you know the drill by now. if i suddenly go offline ... blah blah hehe

    did your dad get me any rock? :ninja:

    lol :eviltongu :p:

    lol! the problem is with my stats test is that i was suppose to of done it on friday in my free period but me wasn't in school :angel: so now i have to go to my first free period to ask to do the test :hmpf: lol

    lol same goes with me lol

    lol er... he lost in on the way over back to London lol
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hey :hello:

    Congrats Darth :yy:
    :party:
 
 
 

2,904

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.