Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    hey gp1, lukie :hello:
    hey howz you?
    • CV Helper
    Offline

    18
    ReputationRep:
    CV Helper
    hey gamer, jack
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hello... oh have i already said hello? :confused:
    • CV Helper
    Offline

    18
    ReputationRep:
    CV Helper
    hey LPK
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Shylock)
    hey gamer, jack

    Hey S.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Shylock)
    how's the poker?....
    umm, awful yesterday, me and zweig went out in awful positions in the student poker freeroll

    and umm today i spent most of the day relating psychological ideas to poker (for example, the use of situational cues to influence behaviour - i have a theory that if you play Braund Reynolds - Rocket, whilst people are playing, they will take more risks. Also a bit on locus of control )


    oh btw, best you dont ask that question ever again :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    hey howz you?
    not bad thanks u?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Shylock)
    hey gamer, jack
    hey shylock

    whats up? (apart from the sky) :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    not bad thanks u?
    im good i had my year group photos taken and this boy i know fainted random
    • CV Helper
    Offline

    18
    ReputationRep:
    CV Helper
    nothing much you gamer?

    you're not supposed to be playing poker...or hasn't lent started yet? :s: i'm a bad catholic

    is that what you call me now?? S. jack??
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    im good i had my year group photos taken and this boy i know fainted random
    :eek: lol ye!

    some1 fainted in a physics lesson a while back here :eek: apparently nobody noticed until he was on the floor :eek: . He was ok afterwards tho
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Shylock)
    nothing much you gamer?

    you're not supposed to be playing poker...or hasn't lent started yet? :s: i'm a bad catholic

    is that what you call me now?? S. jack??
    i'm sorry, tis impossible.

    I may be addicted, but it is a good kind of addiction :p:

    hows u?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    :eek: lol ye!

    some1 fainted in a physics lesson a while back here :eek: apparently nobody noticed until he was on the floor :eek: . He was ok afterwards tho
    nobody noticed the boy had fainted until some1 i know shouted out 'HE'S DEAD' :eek: then everyone tried to look and the stage started to shake but everything was ok and so was the boy who fainted
    • CV Helper
    Offline

    18
    ReputationRep:
    CV Helper
    (Original post by saiyamana)
    i'm sorry, tis impossible.

    I may be addicted, but it is a good kind of addiction :p:

    hows u?
    yeh..i'm trying to give up one of my indulgences...you could try to cut down on how much you play.like only 2 games a day or something,both online and offline.

    i'm k thanks you?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    nobody noticed the boy had fainted until some1 i know shouted out 'HE'S DEAD' :eek: then everyone tried to look and the stage started to shake but everything was ok and so was the boy who fainted
    cool. Good to hear he was ok though :yy:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Shylock)
    nothing much you gamer?

    you're not supposed to be playing poker...or hasn't lent started yet? :s: i'm a bad catholic

    is that what you call me now?? S. jack??

    yep:cool:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Shylock)
    yeh..i'm trying to give up one of my indulgences...you could try to cut down on how much you play.like only 2 games a day or something,both online and offline.

    i'm k thanks you?
    which 1? :eek:

    hmm, well i need the practice for next year :bawling:

    ok thanks just about to go the dentist tho :bawling:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    cool. Good to hear he was ok though :yy:
    lol yep they gave him some water and he was ok but i think i might of blinked when they took the photo
    • CV Helper
    Offline

    18
    ReputationRep:
    CV Helper
    (Original post by Jack Twist)
    yep:cool:
    :eek: i'm insulted...yet amused...it might grow on me...mean time :girlshit: j :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    lol yep they gave him some water and he was ok but i think i might of blinked when they took the photo
    aww hopefully not
 
 
 

1,731

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.