Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by The Canadian)
    Is anyone posting on here anymore?
    I am, but im not sure if anyone else is.
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    au revoir peeps
    Offline

    1
    ReputationRep:
    WOO!! I just realised I got a 500th post WOOOT!!!


    Night night LPK :hugs:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    au revoir peeps
    Awww bye LPK :wavey:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Just you and me now Chopper of the Nuts :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    omg! cmon West Ham, hold on!!!


    my last 11p depends on this...
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    omg! cmon West Ham, hold on!!!


    my last 11p depends on this...
    Errr hello ^o)
    Offline

    1
    ReputationRep:
    LOL!! Anyways, I'm gonna go and get some food, I might be back on later, but I'll talk to y'all again soon. :hugs: to NC
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ~NC~)
    Errr hello ^o)
    hi u ok?>
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    hi u ok?>
    Im on top of the world thanks MR_JR Just asked me out, i just passed an exam, and well im happy.

    You?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by The Canadian)
    LOL!! Anyways, I'm gonna go and get some food, I might be back on later, but I'll talk to y'all again soon. :hugs: to NC
    I will indeed see you later :hugs:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ~NC~)
    Im on top of the world thanks MR_JR Just asked me out, i just passed an exam, and well im happy.

    You?
    :eek: in real life?! :eek:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    :eek: in real life?! :eek:
    Well techinacally over msn, but yes in real life We go to the same school and well :love:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ~NC~)
    Well techinacally over msn, but yes in real life We go to the same school and well :love:
    awwwww :hugs:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    awwwww :hugs:
    Hehe, finding we lived near each other over TSR was one of the best things ever
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ~NC~)
    Hehe, finding we lived near each other over TSR was one of the best things ever


    meh, i've only met LPK who lives near me... :rolleyes:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    i've just had a nap, and feel worse :s:
    I just woke up as fell asleep watching the news - it's 2am! Aarrrggghhhh! :s:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I so can't believe you jus dun that!
    • Section Leader
    Online

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    The only TSR members who live near me are my brother, Darth Excluder, and that idiot Rob_Thomas87, who I found out later on was one of my 'friends' under a false name trying to annoy me :mad:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Heh, not much going on here today is there :p:
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.