Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    W/Salaams :hugs:

    im good thanks, atm stuck on my darn chemistry paper :hmpf: too confusing :motz: lol how you been?
    why what area is it?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    thankies :hugs: need it :p: lol

    awww :hugs: how comes you start back tomorow?

    oo hows that going? i had to go in yday for the chemistry paper help day :hmpf:
    we finished a week earlier than most people so I've had about three weeks off but im not complaining :flute: hehe

    i prepared the board i'll be painting on it took ages coz i had to sand it down and all my clothes got dirty i'll be glad when it all over and my work goes up on exibition
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by F1 fanatic)
    why what area is it?
    heya

    its an chemistry open book exam
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Nightowl)
    Bonjour SC! :hugs:

    Salut! :hugs:

    how was your day?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    we finished a week earlier than most people so I've had about three weeks off but im not complaining :flute: hehe

    i prepared the board i'll be painting on it took ages coz i had to sand it down and all my clothes got dirty i'll be glad when it all over and my work goes up on exibition

    :eek: no fair :hmmm: lol i wish i had an extra week so gives me more time to finish my work :hmpf: i haven't even started revising :eek:

    awww, reminds me when i did my art exam. Everyone stayed till late afterschool to prepare their piece :p: ooo i bet! lol
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Thanks SC. :hugs:

    Hey everyone.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    Thanks SC. :hugs:

    Hey everyone.
    hiya

    how are you?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    Thanks SC. :hugs:

    Hey everyone.
    your welcome :hugs:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    hiya

    how are you?
    good good, yourself?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    :eek: no fair :hmmm: lol i wish i had an extra week so gives me more time to finish my work :hmpf: i haven't even started revising :eek:

    awww, reminds me when i did my art exam. Everyone stayed till late afterschool to prepare their piece :p: ooo i bet! lol
    i break up anyway for study leave in three weeks time not looking forward to that

    yep most people were preparing for they're exam today becuase they have it tomorrow but i have mine on Monday and Tuesday so i have some time to plan properly

    what did you base you final peice on?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    good good, yourself?
    im Ok thanks

    so how was your day?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    im Ok thanks

    so how was your day?

    dont wanna talk about. how was yours?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    Salut! :hugs:

    how was your day?
    My day was fine thanks! Yours?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    boing!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    dont wanna talk about. how was yours?
    we dont have to talk about :cool:

    my day was kinda slow
    Offline

    12
    ReputationRep:
    :eek: run for cover!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    i break up anyway for study leave in three weeks time not looking forward to that

    yep most people were preparing for they're exam today becuase they have it tomorrow but i have mine on Monday and Tuesday so i have some time to plan properly

    what did you base you final peice on?

    awww, dont know if i get study leave at my 6th form :hmmmm:

    lol :p:

    the project thing was called Overhead and Underneath (something like that :p: ) so i based mine on animals,plants and objects so i put doves and butterflies..etc at the top and a frog, snail..etc. I remeber my teacher bringing in a real snail in so i could draw it :s: lol i think i have a piccy of it somewhere @ final piece :hmmmm2: whats your final piece on?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    heya

    its an chemistry open book exam
    Hey

    Surely the answers must be there somewhere then Keep at it.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Thanks for the rep SC :hugs:

    but someone gave me a neg rep for doing nothing wrong :hmpf:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Nightowl)
    My day was fine thanks! Yours?
    my day has been okay thanks just been doing loadsa work :hmpf: and i have been eating loadsa muller strawberry yoghurts :eek: they are soo niceeee :love: lol
 
 
 

3,722

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.