Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by rahmed)
    are you doing biology A2?
    Me? Nope, I'm doing AS. You?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    yeah i'm doing A2, i've seen you a lot on the bio forums, lol! Ready for the exams, revising hard?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by rahmed)
    yeah i'm doing A2, i've seen you a lot on the bio forums, lol! Ready for the exams, revising hard?
    Yeah I guess I like the academic forums Well I just finished my mocks...I don't think I'm ready as yet!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    :hello:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    ok, well only a month or so until June...
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    :hello:
    :wavey: Hows things saiyamana? :cool:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by rahmed)
    ok, well only a month or so until June...
    Yeah! :eek: Thats what I'm afraid of! :afraid:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    you're doing edexcel right?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Neo~)
    :wavey: Hows things saiyamana? :cool:
    not bad, about to start some last minute work u?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    LGD get off TSR and do some work! :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by rahmed)
    you're doing edexcel right?
    Yeah! :cool: You too?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    not bad, about to start some last minute work u?
    I just finished my mocks today so relaxing atm
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    LGD get off TSR and do some work! :rofl:
    Hmm I dont see LGD anywhere :hmmmm2:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I COULD'NT STAY AWAY FROM TSR!!!

    I had to create a new account! :blush:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    LGD get off TSR and do some work! :rofl:
    :eek: How did you know? My account only got registered a few minutes ago! :eek:

    You must be a pyscic (sp???) :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    where is everyone? :eek:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Wow ...... 4 posts in 2 mintues!!! :eek:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    :nospam: :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Neo~)
    Hmm I dont see LGD anywhere :hmmmm2:
    boo! :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by LGD_returns!)
    :eek: How did you know? My account only got registered a few minutes ago! :eek:

    You must be a pyscic (sp???) :p:
    :rofl: I know many things. how are you?
 
 
 

1,011

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.